Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@23:06:52 GMT

دولت به طرح هاي اشتغالزايي نگاه ويژه اي دارد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۴۴۷۲

دولت به طرح هاي اشتغالزايي نگاه ويژه اي دارد

خبرگزاري آريا - زاهدان- ايرنا- مديرکل طرح هاي ملي و فراگير جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح هاي اشتغالزايي با هدف رونق اقتصادي منطقه از اولويت‌هاي نخست دولت است.

به گزارش ايرنا اميرحسين آل اسحاق روز پنجشنبه در همايش تجليل از جوانان ايرانشهر با اشاره به نرخ بالاي جمعيت جوان در اين شهرستان اظهار داشت: تلاش خواهيم کرد علاوه بر تسريع در ساخت خانه هاي جوان نسبت به تجهيز اين واحدها تلاش کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: افزايش تسهيلات اشتغالزايي براي اجرايي کردن طرح هاي ويژه اشتغالزايي سازمان هاي مردم نهاد سيستان و بلوچستان در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.
مديرکل طرح هاي ملي و فراگير جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح هاي حوزه مهارت آموزي اوقات فراغت براي جوانان سيستان و بلوچستان از برنامه‌هاي مهم معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان است.
ادهم کرد زابلي مديرکل ورزش و جوانان سيستان و بلوچستان نيز در اين مراسم از اختصاص اعتباري بالغ بر 500 ميليون ريال براي مشارکت سازمان‌هاي مردم نهاد ايرانشهر در طرح هاي عمراني توسط معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر داد و افزود: توسعه زيرساخت‌هاي ورزشي و همچنين گسترش خانه هاي جوان در سطح استان از مهم ترين برنامه‌هاي سفر مديرکل طرح‌هاي ملي و فراگير وزارت ورزش و جوانان است.
به گزارش ايرنا در اين مراسم عقد زوجين نخبه و جوان شهرستان ايرانشهر به صورت نمادين انجام و از طرف مديرکل ورزش و جوانان سيستان و بلوچستان 20 ميليون ريال پاداش نقدي براي اين افراد در نظر گرفته شد.
در پايان اين جشنواره از نخبگان و جوانان برتر شهرستان ايرانشهر در حوزه‌هاي مختلف تجليل شد.
همچنين در حاشيه اين مراسم جشن گلريزان جهت کمک به سيل زدگان حوزه سيستان برگزار و کمک هاي نقدي اعضاي هيئت‌هاي ورزشي، دبيران و اعضاي سازمان هاي مردم نهاد جمع آوري شد.
7314*3213 /1484
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی منطقه بلوچستان در جنوب استان خبر داد. - اخبار استانها -

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان ز شکسته شدن رکورد بارش 10 ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی منطقه بلوچستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از ایستگاه‌های چابهار 146.4، زرآباد 270، کهیر 121، کنارک 247، شارک 247، پلان144، تیس 141، مومان143، بانست 175 و بریس 117 میلیمتر بارندگی گزارش شده که رکوردهایی جدید محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه  گزارش این میزان بارش از این 10 ایستگاه از بدو تاسیس تاکنون بی سابقه بوده است، داد: از 155 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شده، از زاهدان 29.5، راسک 47، نیکشهر 92.1، ایرانشهر 79.5، بمپور 91.5، دلگان67، خاش 30.1، سراوان 45، مهرستان 66، نصرت آباد 7.5، میرجاوه 3.5، زابل 8.7 و زهک 13.3 میلیمتر باران گزارش شد.

حیدری بیان کرد: از پنجشنبه در سطح استان به ویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توصیه می‌شود از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه ها خودداری، از محصولات کشاورزی محافظت، از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در ترددهای جاده‌ای احتیاط شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • تصاویر هوایی از مناطق سیل‌زده بلوچستان + فیلم
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش