Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@19:15:27 GMT

خداحافظی خاموش کفاشیان و خنده هایش با فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۴۴۹۳

علی کفاشیان در اولین جلسه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در سال 98 غایب بود تا وداعش با فدراسیون قطعی شود. در خبر سایت فدراسیون فوتبال این چنین می خوانیم: نخستین نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در سال 98 با حضور رییس فدراسیون و حیدر بهاروند، عبدالکاظم طالقانی، محمود اسلامیان،هدایت ممبینی، محمود شیعی، لیلا صوفی زاده و ابراهیم شکوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، کفاشیان که به مدت 8 سال ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده داشت بعد از محول کردن سمت خود به مهدی تاج، نایب رییس اول فدراسیون فوتبال شد. او توامان نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بود که با پایان دوران ماموریتش در کنفدراسیون فوتبال آسیا ترجیح داد از فوتبال خداحافظی کند و جالب اینکه جایگاه آسیایی اش را هم مهدی تاج گرفته است. او چندی پیش به بهانه قانون منع بکارگیری بازنشسته ها در نهادهای دولتی از سمت خود در کمیته فوتسال هم استعفاء کرد و پرهیزکار جای او را گرفت.

علی کفاشیان در گفتگویی با خبرنگاران این خبر را تایید کرد و گفت دیگر به فدراسیون فوتبال نمی رود! علی کفاشیان در حال حاضر همان طور که اشاره کرد عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال بشمار می رود و در حالی شاهد خداحافظی خاموش او از فوتبال هستیم که قانونگذار قانع شده که عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال شغل به حساب نمی آید، به این خاطر که عضو هیات رییسه نهایتا هفته ای یکی دو ساعت در جلسات شرکت می کند و حقوقی هم نمی گیرد.

حضور 8 ساله علی کفاشیان، مرد همیشه خندان و بیگانه فوتبال که گاهی خنده اش در برابر انتقادات و کمبودها حرص همه را در می آورد در فدراسیون فوتبا حتما با خاطرات جالبی همراه بود. با وجود همه نقدهایی که به علی کفاشیان می شد باید گفت جذب کارلوس کی روش یکی از تاثیرگذارترین کارهای وی در فدراسیون فوتبال بود. دو صعود پی در پی به جام جهانی به همراه کارلوس کی روش و موفقیت تیم های پایه و تیم های فوتبال ساحلی، فوتسال خانم و آقایان در بازی های بین المللی از جمله افتخارات دوران حضور علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال است. مدیری که همیشه می خندید ...

منبع: تابناک

کلیدواژه: کفاشیان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سفر ترکیه حضور داشت یکشنبه گذشته به کشور بازگشت. او قصد دارد قبل از سفر به همراه مجید جلالی به کوالالاممپور برای حضور در کنفرانس سرمربیان تیم‌های ملی حاضر در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا دیداری با مهدی تاج رئیس فدراسیون داشته باشد.

در این دیدار قرار است علاوه بر ارائه گزارش به رئیس فدراسیون درباره برنامه ریزی های صورت گرفته جهت بازی‌های خردادماه تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ و ازبکستان در خصوص بدهی‌های معوقه کادرفنی تیم ملی ایران نیز صحبت شود.

تاج که وعده پرداخت تمام و کمال مطالبات اعضای کادر فنی را داده است قصد دارد طبق درخواست قلعه نویی با مربیان فعلی تیم ملی ایران تمدید قرارداد کند. همچنین آنتونیو مانیکونه دستیار ایتالیایی او نیز قرار است به زودی قراردادش تمدید شود تا به فعالیت خود با این تیم ادامه دهد.

باید دید خروجی جلسه این دو نفر که به احتمال زیاد تا پایان هفته آینده برگزار می‌شود چه سرنوشتی را برای دستیاران داخلی و خارجی قلعه نویی رقم می‌زند.

کد خبر 6086714

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود