Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، این دوره آموزشی در استانهای یاد شده بصورت حضوری و در مابقی بخش‌های زیر مجموعه به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام ۳۱۰۰۰ نفر برای اعزام به عتبات نوروزی

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از ثبت نام ۳۱۳۵۰ نفر برای اعزام در دوره عتبات نوروزی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام عتبات نوروزی و ماه مبارک رمضان از روز 8 اسفندماه در سامانه عتبات آغاز و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دور جدید اعزام زائران به عتبات از 23 اسفند شروع شد.

اعزام‌های نوروزی تا 9 فروردین و اعزام‌های ماه مبارک رمضان تا 21 فروردین ادامه خواهد داشت. 

در دوره نوروزی اعزام زائران، ظرفیت سازی برای اعزام 32 هزار زائر درقالب 111 کاروان زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت صورت گرفته است.

حمیدرضا محمدی معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه 31350 نفر برای اعزام در دوره عتبات نوروزی ثبت‌نام کردند، گفت:  61 درصد کاروان‌ها به صورت زمینی و 39 درصد به صورت هوایی انجام می‌شود.

ارز مسافرتی 1000 یورویی به زائران هوایی عتبات هم تعلق می‌گیرد

وی با بیان اینکه اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته 31 درصد افزایش داشته است، گفت: بسته‌های متنوعی برای این ایام پیش بینی شده و در این دوره 33 شرکت مجری از طریق 11 ایستگاه پروازی در اعزام‌ها مشارکت دارند و استان تهران در اعزام زائرین بیشترین سهم را داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اعتکاف علمی در ۲۴ مدرسه آذربایجان شرقی همزمان با تعطیلات نوروزی
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • گوشه‌هایی از برگزاری نهمین دوره مسابقات جام نوروز در روستای ده محمد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان
  • ثبت‌نام ۳۱۰۰۰ نفر برای اعزام به عتبات نوروزی