Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:30:35 GMT

فراخوان پنجمین دوره جایزه شعر احمد شاملو

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۴۵۱۵

فراخوان پنجمین دوره جایزه شعر احمد شاملو

تهران - ایرنا - فراخوان پنجمین دوره جایزه شعر «احمد شاملو» برای برگزاری در آذرماه سال جاری منتشر شد .

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی جایزه شعر شاملو، در فراخوان پنجمین دوره جایزه شعر «احمد شاملو» آمده است: «پس از برگزاری چهار دوره جایزه شعر احمد شاملو در سال‌های 1394 تا 1397، موسسه الف. بامداد و دبیرخانه جایزه شعر ضمن سپاسگزاری از همکاری شاعران، ناشران، خبرنگاران و دوستداران شعر فارسی، در نظر دارد در سال جاری پنجمین دوره این جایزه را برگزار و کتاب شعر نو برگزیده در سال 1396 خورشیدی را همزمان با نود و چهارمین زادروز تولد شاعر بزرگ معاصر، احمد شاملو (در 21 آذر 98) معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو، از شاعران و نیز ناشرانی که در زمینه انتشار شعر فعالیت دارند درخواست می‌شود سه نسخه از کتاب‌های چاپ اول شعر نو خود را که در سال 1397 خورشیدی منتشر شده است، حد اکثر تا پایان خرداد ماه به دبیرخانه این جایزه به نشانی : تهران، خیابان هلال احمر، نرسیده به میدان رازی، نبش خیابان مرادی، فروشگاه کتاب فرهنگان ارسال کنند.»
تاریخ مورد استناد در این کتاب‌ها تاریخی است که در شناسنامه آن درج شده است.
فراهنگ** 7561 ** 9246**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي شعر فراخوان جايزه احمد شاملو كتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام به‌خاطر فصل اول فوق‌العاده‌اش در رئال مادرید یکی از برندگان بیست و پنجمین دوره مراسم ورزشی لوریوس بود.

او در تابستان ۲۰۲۳ راهی رئال مادرید شد و در همان هفته‌های ابتدایی حضور در باشگاه موفق به ثبت آمار فوق‌العاده و گل‌ها و پاس گل‌های زیادی شد.

هافبک ۲۰ ساله انگلیسی بلافاصله تبدیل به یکی از بازیکنان تاثیرگذار رئال مادرید شد. در دیدار دیشب برابر بارسلونا در ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا، او گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند و یک بار دیگر شایستگی‌اش را ثابت کرد.

بلینگام امشب پس از شکست دادن جاش کر و کوکو گاف، برنده جایزه پدیده سال شد. او همچنین به اولین فوتبالیستی تبدیل شد که می‌تواند این جایزه را کسب کند.

در ادامه نواک جوکوویچ هم برای پنجمین بار به‌عنوان بهترین ورزشکار سال انتخاب شد. او برنده سه گرند اسلم از چهار گرند اسلم شد و در فینال ویمبلدون هم مقابل کارلوس آلکاراز شکست خورد.

آیتانا بونماتی هم به دلیل قهرمانی در جام جهانی با تیم ملی اسپانیا و چمپیونزلیگ با بارسلونا، برنده جایزه بهترین ورزشکار زن سال شد.

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟