Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:23:14 GMT

بزرگداشت شهدای خدمت به سیل زدگان خوزستان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۴۵۲۱

بزرگداشت شهدای خدمت به سیل زدگان خوزستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد مردمی خدمات اجتماعی و حرکت جهادی استان خوزستان و مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان جمعه ساعت ۲۰:۳۰ مراسم بزرگداشت شهید محمد ناصری و شهید سید محسن موسوی، شهدای سیل خوزستان را در مسجد اعظم اهواز برگزار می‌کنند.

روز دوشنبه دو تن از نیروهای جوان بسیجی که در عرصه امدادرسانی به سیل زدگان خوزستان فعالیت داشتند بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه، این نیروهای بسیجی ناحیه سپاه کارون به نام‌های محمد ناصری و سید محسن موسوی در حین انجام مأموریت از سه‌راه خرمشهر به مسیر کوت عبدالله بودند که دچار سانحه رانندگی شدند و جان به جان آفرین تسلیم کردند.

کد خبر 4599966

منبع: مهر

کلیدواژه: کوت عبدالله سیل خوزستان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید روح الله موسوی بیان کرد: محیط زیست بدون آلودگی در نهایت سلامت انسان‌ها را تضمین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از پلاستیک به یکی از بحران‌های زیست محیطی کره زمین تبدیل شده است افزود: استفاده از مواد پلاستیکی به حدی زیاد شده که برای زمین بحران ایجاد کرده و زندگی بسیاری از حیوانات به دلیل آلودگی محیط زیست با مواد پلاستیکی به خطر افتاده است.

موسوی اظهار کرد: به همین دلیل باید از دوران دانش‌آموزی کودکان و نوجوانان آموزش ببینند تا از مواد پلاستیکی کمتر استفاده کنند و زباله‌های پلاستیکی را در محیط و طبیعت رها نکنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: باید به دانش‌آموزان آموزش داده شود تا به خانواده‌های خود نیز برای حفظ محیط زیست اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنند.

دیگر خبرها

  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • بزرگداشت جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان نیشابور
  • در سال ۱۴۰۱، ۲۰۸ نفر و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۸۵ راکب موتورسیکلت فوت شده‌اند 
  • سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند
  • اثبات اقتدار ایران در جهان با اقدام اخیر سپاه
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت