Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید در آینده نزدیک، گزینه انتقال هامس رودریگز به یوونتوس جدی تر شود اما در حال حاضر، او اولویت مسئولان بیانکونری نیست.

طرفداری - آینده هامس رودریگز همچنان نامعلوم است. او در قراردادی قرضی در بایرن مونیخ حضور دارد اما باشگاه آلمانی هنوز تصمیم خود را برای دائمی کردن قرارداد او نگرفته است. از سوی مقابل، بازگشت ستاره کلمبیایی به مادرید به توجه به حضور زیدان بعید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فابریتزیو رومانو، هامس رودریگز در بازار در دسترس است. ژرژ مندس، ایجنت قدرتمند پرتغالی که کریستیانو رونالدو را به یوونتوس برد، ماه هاست در پی یافتن بهترین راه حل برای آینده هامس رودریگز است زیرا در حال حاضر وضعیت او پیچیده شده است. هیچ تضمینی وجود ندارد که بایرن مونیخ بند خرید دائمی قرارداد او را فعال کند و او را با 42 میلیون یورو از رئال مادرید بخرد زیرا باواریایی ها هنوز مربی فصل آینده خود را انتخاب نکرده اند و فعلا نمی خواهند در مورد خرید دائم هامس اقدامی انجام دهند. لوس بلانکوس نیز مایل نیست دوباره روی هامس قمار کند زیرا احساس متقابلی بین بازیکن و زیدان هرگز وجود نداشت و اکنون هم وجود ندارد. 

به همین دلیل، در طول مذاکره فابیو پاراتیچی با مندس، ایجنت پرتغالی نام هامس را مطرح کرده و دوست دارد او را به تورین ببرد. بیانکونری در مذاکراتش با مندس، ژائو فلیکس را در اولویت قرار داده اما انتقال هامس، ایده ای است که در آینده می تواند بسیار جدی شود. در حال حاضر خرید هامس، یوونتوس را وسوسه می کند اما فعلا آنها به زمان نیاز دارند. هامس، اولویت اول یوونتوس نیست. سایر گزینه ها در طول نقل و انتقالات تابستانی بررسی می شوند. قطعا از حضور هامس رودریگز در یوونتوس استقبال می شود اما اگر این انتقال بخواهد انجام شود، تحت شرایط خاصی خواهد بود. 

هامس رودریگز در صدر فهرست خرید یوونتوس نیست اما او می داند که این لیست می تواند تغییر پیدا کند. اولویت های پاراتیچی، گزینه هایی مانند ایسکو و پوگبا هستند اما یووه می داند برای خرید هر دوی این بازیکنان، امید کمی دارد. بعد، زمان برای بررسی های بیشتر وجود دارد و هامس یکی از آنهاست زیرا آینده این بازیکن 27 ساله اصلا مشخص نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد

کیانوش گودرزی با اشاره به وضعیت بازار مسکن و اجاره در سال گذشته، اظهار داشت: بازار اجاره تا سال ۱۴۰۲ با شرایط سختی مواجه شد.

به گزارش خبرآنلاین، وی با اشاره به برنامه‌های انقباضی دولت برای کنترل بازار، افزود: با این حال، با توجه به تورم موجود، می‌توان گفت سال ۱۴۰۲ با همه سختی‌هایش تمام شد و مردم ساکن شدند، هر چند که از نظر طبقه ممکن است پایین‌تر آمده باشند یا از نظر کیفیت، مطلوب‌شان را پیدا نکرده باشند، اما با این حال شرایط به این شکل گذشت.

رییس اتحادیه مشاوران املاک تصریح کرد: اما در سال ۱۴۰۳ شرایط به سیاست‌های دولت برمی‌گردد که چه اتفاقاتی رقم می‌خورد که قیمت‌های ثابتی داشته باشیم و بتوانیم آرامشی را در حوزه مسکن مشاهده کنیم؛ از نظر بازارهای موازی مثل طلا و سکه و دلار و مصالح ساختمانی گرفته که ثبات قیمت‌ها باید وجود داشته باشد تا حقوق و دستمزد کارگر.

گودرزی عنوان کرد: همه این‌ها دست به دست هم می‌دهند و وضعیت قیمت‌ها در سال آینده را رقم می‌زنند. حالا اگر ثبات قیمتی داشته باشیم، می‌توانیم سال ۱۴۰۳ را به شرط آن‌که آمار و اطلاعات‌مان از جامعه و قشر آسیب‌پذیر کافی باشد، پشت سر بگذاریم.

وی درباره قیمت مسکن نیز گفت: در اسفندماه معمولا افزایش قیمت نداشتیم، اما تا چند وقت پیش ما مصاحبه می‌کردیم که فروشنده هست و حتی فروشنده حاضر است با توجه به رکود بازار، قیمت را پایین‌تر از حد عرف منطقه بفروشد، ولی یک‌دفعه دلار وقتی از ۵۰ هزار تومان به ۶۰ هزار تومان کشیده شد، همان فروشنده‌ها دست نگه داشتند و دیگر فروشنده نبودند و صبر کردند تا ببینند در سال آینده چه اتفاقی می‌افتد.

رییس اتحادیه مشاوران املاک در پاسخ به این پرسش که قیمت‌ها در سال ۱۴۰۳ افزایشی است یا کاهشی؟ افزود: ما همه ساله یک تورمی را داریم. حتی اگر دولت بتواند تورم را مهار کند که البته به خیلی مسایل بستگی دارد، کار بزرگی انجام داده است.

گودرزی عنوان کرد: ما همیشه یک افزایش قیمتی را خواهیم داشت، اما امیدواریم در سال آینده با یک سیاست درست و آینده‌نگری در حوزه مسکن، شرایط متفاوت شود.

وی تصریح کرد: ببینید، به طور معمول هر ساله ۲۵ درصد نسبت به سال قبل اجاره‌ها افزایش پیدا می‌کند. تعیین این اعداد و ارقام کار بدی نیست، در همه جای دنیا هم این اتفاق می‌افتد، ولی در ایران بستر آن هنوز فراهم نبوده و ابزار لازم برای این کار مهیا نیست.

رییس اتحادیه مشاوران املاک متذکر شد: نکته این‌جاست که الان با سامانه خودنویسی که راه افتاده، دیگر رصد و نظارت و کنترلی در سطح جامعه باقی نمی‌ماند. یعنی متعاملین، چه مستاجر و چه موجر، خودشان با هر افزایش قیمتی می‌توانند قرارداد بنویسند. در واقع دولت با سامانه‌ای که ایجاد کرده، نظارت و کنترل از دست دولت خارج خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پدیده 14 ساله آمریکایی جدیدترین خرید باشگاه منچسترسیتی
  • طرح آبرسانی هرسین در اولویت پیگیری و اجرا
  • رامین رضاییان: آینده برای بازیکنان جوانی است که تلاش می‌کنند
  • غرق شدن ۱۲ فلسطینی حین دریافت بسته‌های کمک ارسالی از آسمان
  • راهنمای جامع خرید کابل برق
  • تلاش فراجا برای حل دغدغه مسکن کارکنان
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • سی‌ان‌ان: خرید و انتقال فوری سلاح، محور دیدار گالانت و آستین است
  • الهلال آینده دروازه‌بانی عربستان را خرید
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟