Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - استاندار خراسان جنوبي روز پنجشنبه در ادامه سفر به چند شهرستان اين استان، از نيروگاه حرارتي ذغال سنگ سوز طبس بازديد کرد.

به گزارش ايرنا محمد صادق معتمديان پس از شرکت در مراسم گراميداشت پنجم ارديبهشت سالروز شکست مفتضحانه حمله نظامي آمريکا در صحراي طبس، به همراه جمعي از مسئولان از بخش هاي مختلف نيروگاه حرارتي زغال سنگ سوز طبس ديدن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نيروگاه حرارتي طبس ظرفيت توليد 650 مگاوات برق در سال را دارد که کلنگ زني آن سال 1383توسط وزارت نيرو انجام شد.
پس از اتمام مطالعات اين نيروگاه در سال 1387 هم اکنون 67 درصد پيشرفت فيزيکي دارد و تا پنج سال آينده به طور کامل به بهره برداري مي رسد.
شهرستان طبس از قطب هاي توليد ذغال سنگ ايران است.
استاندار خراسان جنوبي همچنين امروز (پنجشنبه) به همراه سردار ابوالفضل شکارچي سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح از محل واقعه شکست آمريکا در صحراي طبس بازديد کرد.
معتمديان روز گذشته نيز ضمن بازديد از روستاهاي سيل زده شهرستان هاي بشرويه و طبس، مشکلات ساکنان اين مناطق را از نزديک مورد بررسي قرار داد.
طبس در 270 کيلومتري غرب بيرجند است.
7559*3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!

تعداد بازدید : 196 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1104 کارشناس عراقی در مناظره با یک کارشناس صهیونیست، در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه عراقی درباره جنگ تمام عیار ایران و پیرامون حمله به مراکز هسته‌ای ایران گفت: «اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!» مواضع این کارشناس عراقی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • خارج شدن واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • بازدید از بناهای تاریخی خراسان جنوبی فردا رایگان است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از طرح تعریض پل دهرود