Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@08:22:44 GMT

بدقولي بانک شهر در صدور بن اهل قلم

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۴۷۷۱

بدقولي بانک شهر در صدور بن اهل قلم

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - با گذشت دو روز از آغاز به کار سي و دومين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران، بن هاي اهل قلم ويژه استفاد در اين دروه از نمايشگاه هنوز از سوي بانک شهر صادر نشده است.

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا مستقر در سي و دومين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران، در حالي که طبق قرار و اقدامات انجام گرفته توسط معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و همچنين موسسه خانه کتاب، مقرر شده بود که همزمان با برپايي اين نمايشگاه بن هاي اهالي قلم صادر و به محض مراجعه در اختيار آنها قرار گيرد ولي متاسفانه بانک شهر به وعده خود عمل نکرده و برغم گذشت دو روز از برپايي اين نمايشگاه، اهالي قلم بدون دريافت بن مربوطه بلاتکليف مانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين اقدام بانک شهر باعث اعتراض عده فراواني از اهالي قلم شده و براي مطالبه خود به موسسه خانه کتاب مراجعه کرده اند.
با توجه به اينکه تاکنون بن هاي اهل قلم ويژه سي و دومين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران از سوي بانک شهر صادر نشده و همين موضوع نارضايتي اهالي قلم رو در پي داشته و رفته رفته اين اعتراضات بيشتر مي شود.
اين در حالي است شماري از دانشجويان نيز روز گذشته در گفت وگو با خبرنگار ايرنا مستقر در نمايشگاه کتاب اعلام داشتند که بن کارت هاي آنها نيز به سبب مشکلاتي در رمز امکان دريافت و ورود ندارند.
خبرنگار فرهنگي ايرنا، از قادر آشنا قائم مقام سي و دومين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران شب گذشته در حاشيه برپايي اين دوره نمايشگاه موضوع فوق را پيگير شد وي در پاسخ اعلام کرد: مشکلاتي در نقد کردن و استفاده از اين بن کارت ها بوجود آمده بود که بانک عامل قول مساعدت داده است تا در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنند.
اما ظاهرا اين قصه سلسله وار ادامه داشته و امروز نيز گريبان گير اهل قلم موسسه خانه کتاب شده و همانطور که پيش تر اعلام شد براي آنها هنوز اصلا بني صادر نشده است.
به نظر مي رسد مسئولان اين دوره نمايشگاه بين المللي کتاب تهران بايد براي حل اين مسئله فکر جدي و اساسي کنند تا در روزهاي بعدي و دوره هاي آينده اهالي قلم و ديگر افراد دچار مشکلات مشابه نشوند.
تلاش خبرنگار فرهنگي ايرنا براي بدست آوردن پاسخ از سوي بانک عامل بي نتيجه ماند و برغم پيگيري هاي فراوان هيچ فردي پاسخ گو نشد.
به گزارش ايرنا ، ثبت نام از اهالي قلم واجد دريافت تسهيلات بن کارت‌هاي الکترونيکي خريد کتاب ويژه نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران توسط مؤسسه خانه کتاب تا پايان روز سه شنبه سوم ارديبهشت 98 انجام شد.
به اين‌ترتيب، اهالي قلم واجد دريافت بن کارت الکترونيکي خريد کتاب با مراجعه به پايگاه اينترنتي http://www.ahleghalam.ir براي دريافت اين تسهيلات اقدام کردند.
قرار بود پس از بررسي، بن‌کارت‌هاي اهالي قلم در سي‌ودومين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران در اختيار اهالي قلم قرار گيرد.
سي ودومين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران با شعار «خواندن، توانستن است» از 4 تا 14 ارديبهشت ماه در مصلاي امام خميني(ره) برگزار مي‌شود.
فراهنگ ** 1355** 9246
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز

به گزارش قدس آنلاین از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز چهارشنبه (بیست و نهم فروردین ۱۴۰۳ ) آغاز می شود و این ناشران می‌توانند تا پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir ثبت‌نام کنند.

شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه صرفا به صورت فیزیکی خواهد بود و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی را دارا باشند امکان ثبت نام در این نمایشگاه را دارند.

کتاب‌های منتشرشده ناشران دیجیتال از سال ۱۳۹۹ به بعد در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل عرضه است و لازم است قبل از ثبت نام نسبت به ثبت آثار در سامانه اقدام شود.

ناشران علاقه‌مند به ثبت نام و حضور در نمایشگاه کتاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۵۲۶۸ داخلی ۱۰۷ و ۱۰۵ و ۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۳۱۷ تا ۳۲۱ تماس بگیرند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • شعار نمایشگاه کتاب امسال اعلام شد
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران