Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج نظرسنجی جدید مرکز تحقیقات پیو نشان می‌دهد، گرچه دو سوم آمریکایی‌ها نظر نسبتا مثبتی به شهروندان اسرائیلی دارند اما دیدگاه آنها خصوصصا نسبت به دولت رژیم صهیونیستی منفی است.

در گزارش همراه این نظرسنجی آمده است: اکثریت قابل توجهی از آمریکایی‌ها (۶۴ درصد) نظر مطلوبی به مردم اسرائیل دارند. با این حال، تنها کمتر از نیمی از شرکت‌کنندگان (۴۱ درصد) نظر مساعدی به دولت اسرائیل نشان می‌دهند و سهم بیشتری از آنان (۵۱ درصد) نظر ناخوشایندی به این دولت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که نظر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی درباره فلسطینیان پرسیده شد، الگوی مشابهی به دست آمد؛ اکثریت به دولت فلسطین بی‌اعتمادند و نظر مساعدی به مردم فلسطین دارند. در این گزارش آمده است: در حالی که حدود نیمی از شرکت‌کنندگان (۴۶ درصد) نظر مطلوبی به مردم فلسطین دارند، تنها ۱۹ درصد نظر مثبتی به دولت فلسطین نشان می‌دهند.

براساس این نظرسنجی، همچنین ۷۷ درصد از جمهوری‌خواهان و مستقل‌ها با رویکردهای جمهوری‌خواه در ایالات متحده به مردم اسرائیل علاقه دارند و در مقابل آن ۵۷ درصد از دموکرات‌ها چنین نظری داشتند.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

وی افزود: سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد؛ به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • ترکیه و بازتعریف نقش در موضوع فلسطین
  • رویکرد متناقض آمریکا در قبال مساله فلسطین
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی