Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،کمیته احیای صلح کره شمالی ضمن محکوم کردن رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی، اعلام کرد نیرو‌های نظامی این کشور پاسخ متقابلی به این رزمایش خواهند داد.

کمیته احیای صلح کره شمالی در بیانیه‌ای اعلام کرد: مقامات کره جنوبی برخلاف روند صلح در شبه جزیره کره عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین پیمان شکنی ما را به شدت مایوس می‌کند. طبیعتا باد امواج را با خود می‌آورد. در نتیجه تحرکات نظامی مقامات کره جنوبی همراه با مقامات آمریکایی علیه ما برملا شد. پاسخ متناسبی از سوی ارتش ما صورت خواهد گرفت.

مقامات پیونگ یانگ معتقدند که رزمایش نظامی آمریکا و کره جنوبی نقض توافق نظامی مشترک میان کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و مون جائه این، رئیس‌جمهور کره جنوبی در سومین نشست مشترک میان دو طرف در ماه سپتامبر گذشته است.

در این توافقنامه نظامی تصریح شده که پیونگ یانگ و سئول یک کمیسیون نظامی مشترک را به منظور افزایش اعتماد متقابل تشکیل داده و بر مبنای این توافق اقدام به ایجاد منطقه‌ای در نواحی مرزی دریای زرد و دریای ژاپن کرده که در آن‌ها رزمایش نظامی صورت نگیرد.

پیش از این پاتریک شاناهان، سرپرست وزارت دفاع آمریکا و وزیر دفاع کره جنوبی یادآور شدند که رزمایش نظامی مشترک به عنوان بخشی از اقدامات دو طرف به منظور کاهش تنش و نیز حمایت از تلاش‌های دیپلماتیک برای دستیابی به خلع سلاح کامل هسته‌ای شبه جزیره کره در نهایت به روشی کاملا تائید شده انجام می‌گیرد.

رزمایش نظامی مشترک سئول و واشنگتن از روز دوشنبه هفته جاری آغاز شده است. نیرو‌های نظامی استرالیا نیز قرار است در این رزمایش مشترک حضور یابند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کره شمالی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا

طبق جدیدترین نقشه هواشناسی، از امروز (۸ فروردین ۱۴۰۳) برای یک هفته آینده در بسیاری از نقاط استان های نیمه شمالی ، شمال شرقی و مرکز کشور شاهد بارش های رگباری خواهیم بود.

به گزارش مشرق، برای یک هفته آینده در بسیاری از نقاط استان های نیمه شمالی ، شمال شرقی و مرکز کشور شاهد بارش های رگباری خواهیم بود.

بارش ها در اغلب نقاط پراکنده بوده و نسبت به هفته گذشته شاهد شرایط جوی آرام تری خواهیم بود و انتظار بارش خاصی در سایر نقاط کشور نداریم.

فعلا یک موج برای اوایل هفته آینده دیده شده است که البته جزییات آن هنوز مشخص نیست و باید کمی صبر کنیم.

در سایر نقاط کشور نیز مثل غرب و جنوب کشور انتظار بارش خاصی نمی رود.

منبع: جماران

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • آسمان ایران یک هفته کمی استراحت می کند!
  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا
  • دولت انگلیس در مدار چین ستیزی
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • آمریکا: بلینکن درباره عملیات نظامی در رفح با گالانت گفتگو خواهد کرد
  • سرمربی کره جنوبی: فردا قطعا پیروز می‌شویم
  • گسترش اختلافات میان مقامات صهیونیست بر سر سربازی حریدی‌ها