Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان -استخر سرپوشیده بانوان تویسرکان روزپنج شنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، استخر سرپوشیده بانوان تویسرکان روزپنج شنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار همدان؛ مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار تویسرکان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

محسن جهانشیرمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در آیین بهره برداری از این طرح گفت : استخر بانوان تویسرکان از امکانات روز و استانداردهای بالایی برخوردار است.
 

وی افزود: کلنگ این پروژه در سال ۸۶ به زمین زده شد و برای بهره برداری از این پروژه از محل اعتبارات ملی ۵۵ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.
 

وی افزود : در ساخت و تجهیز این استخر علاوه بر رعایت شرایط استاندارد به تجهیز آن به امکاناتی چون سونا و جکوزی نیز توجه شده است.
 

محسن جهانشیر تصریح کرد: استخر سرپوشیده بانوان تویسرکان در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۲ مربع زیربنا احداث شده است.
 

وی افزود: این استخر مجهز به موتورخانه، جکوزی ، سونا بخار، سونا خشک ، سرویس بهداشتی، دوش و رختکن و اتاق مدیریت است.
 

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با وجود تنگناها و مشکلاتی که برای تامین اعتبار طرح های عمرانی وجود دارد، در حوزه ورزش اقدامات خوبی انجام شده است.
 

دکتر محمد مهدی مفتح گفت: قطعا با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان تویسرکان شاهد رشد و پیشرفت ورزش به خصوص در زمینه ورزش بانوان خواهیم بود.
 

وی تصریح کرد: در طول دو سال اخیر، ورزش استان همدان با بهره برداری از پروژه های مختلف که چند سال رها شده بود، جان دوباره گرفته است .
 

فرماندار تویسرکان نیز در مراسم افتتاح استخر بانوان گفت: بهره برداری از این پروژه با توجه از آرزوهای دیرینه بانوان تویسرکان بود که جامه عمل بر این خواسته پوشانده شد.
 

مومیوند افزود: بانوان شهرستان انگیزه زیادی برای فعالیت و نشاط اجتماعی دارند و امیدواریم با افتتاح این پروژه شاهد پیشرفت ورزش بانوان تویسرکان باشیم.
 

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استخر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است

به گزارش قدس آنلاین، جواد اوجی در حاشیه سفر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری به اسلام‌آباد با بیان اینکه طرف پاکستانی مشتاق است هرچه زودتر تزریق گاز به خط لوله آی‌پی انجام شود، گفت: پاکستان برای تسریع در این کار در حال تنظیم قرارداد با شرکت‌های مختلف است.

وی افزود: با اقدام‌هایی که انجام خواهد شد، امیدواریم طبق قرارداد بین‌المللی که بین ایران و پاکستان امضا شده است، در دوران فعالیت دولت سیزدهم شاهد صادرات گاز به پاکستان باشیم.

وزیر نفت که به همراه رئیس‌جمهوری به پاکستان سفر کرده است دیروز با مصدق مسعود ملک، وزیر نفت پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد؛ تحکیم روابط دو کشور به‌ویژه در بخش انرژی و نفت و گاز از مهمترین محورهای مورد تأکید در این دیدار بود.

توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه انرژی و صدور خدمات فنی و مهندسی نیز از محورهای مذاکرات روز دوشنبه وزیران نفت ایران و پاکستان به شمار می‌آید.

وزیر نفت پاکستان هم پس از این ملاقات در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه فرصت‌هایی خیره‌کننده بین دو کشور برای تعمیق همکاری‌های تجاری و اقتصادی وجود دارد، گفت: ما از سفر جناب رئیسی، رئیس‌جمهوری و هیئت ایرانی در پاکستان بسیار خرسندیم و میزبانی از دوستان ایرانی افتخار بزرگی برای ماست.

وی ادامه داد: مرحله نخست مذاکرات ما مرتبط با همه محورها برگزار شد و ما این روند را در مراحل بعدی ادامه خواهیم داد.

وزیر نفت پاکستان تأکید کرد: ایران و پاکستان به همکاری برای رفاه منطقه و تأمین منافع ملت‌های یکدیگر ادامه می‌دهند.

مهمترین پروژه در حوزه انرژی بین دو کشور، احداث خط لوله صادرات گاز از ایران به پاکستان (خط لوله آی‌پی) است، طرح انتقال گاز ایران به پاکستان از حدود ۱۵ سال پیش طراحی و اجرا شده که به دلایل مختلفی تاکنون عملیاتی نشده است؛ هم‌اکنون خط لوله لازم برای صادرات گاز ایران به پاکستان احداث شده و با ساخت خط لوله مورد نیاز در سمت پاکستان امکان صادرات گاز فراهم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن