Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@04:49:07 GMT

افتتاح شعبه جديد بيمه پارسيان در پايانه بيهقي

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۵۰۳۲

افتتاح شعبه جديد بيمه پارسيان در پايانه بيهقي

خبرگزاري آريا - شرکت بيمه پارسيان در راستاي گسترش خدمات بيمه‌اي و خدمت‌رساني مطلوب در سراسر کشور شعبه جديد خود را در پايانه بيهقي تهران افتتاح کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ شعبه بيهقي به عنوان شعبه تخصصي صدور و خسارت اين شرکت در شهر تهران در محلي مناسب جهت مراجعه بيمه گذاران و همچنين جهت ارائه مشاوره و عرضه انواع بيمه‌نامه‌ها آماده پاسخگويي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم افتتاحيه با حضور هادي اويارحسين نايب رييس هيأت مديره و مديرعامل بيمه پارسيان و وتني چند از مديران و کارشناسان اين شرکت برگزار شد.
وي با تشريح برنامه‌هاي کلان شرکت، تلاش براي رسيدن به پورتفوي پيش بيني شده را بسيار حائز اهميت دانست.
اويارحسين همچنين با تأکيد بر حسن رفتار با بيمه گذاران و مراجعان در اين شعبه، ارائه بهترين خدمات توسط کارکنان بيمه پارسيان را به بهترين نحو خواستار شدند..
بيمه گذاران مي‌توانند براي دريافت خدمات بيمه‌اي به آدرس خيابان آرژانتين، ضلع شمال غربي پايانه بيهقي شعبه بيمه پارسيان مراجعه کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ تهران با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه و ابعاد فرهنگ و تأثیر آن گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق مسائل فرهنگی، با استناد به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ضرورت امروز جامعه است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حفظ نام شهدا در بین مردم و به ویژه نسل جوان افزود: وظیفه داریم ایثارگری‌های شهدای این نظام و انقلاب را برای نسل‌های جدید متجلی کنیم و اجازه ندهیم فرهنگ منحط غرب جای ارزش‌های ناب اسلامی را بگیرد.

شیری با ابراز خرسندی از افتتاح این مجموعه در قدیمی ترین محله شهر تهران افزود: افتتاح خانه شهید بی شک منشأ خیرات بیشماری برای شهروندان خواهد شد و طبق پیش بینی‌های انجام شده علاوه بر خدمات اجتماعی- فرهنگی، خدمات پزشکی نیز به همت همرزمان شهدا به شهروندان ارائه خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۵ تهران در این مراسم اضافه کرد: افتتاح خانه‌های شهید علاوه بر خدمت رسانی، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهروندان خواهد شد همچنین پایگاهی برای نسل نوجوان و جوان است تا بیشتر با رشادت‌ها و جان فشانی‌های این نسل آشنا شوند.

دومین خانه شهید در ۳ طبقه به متراژ ۱۲۰ متر به منظور ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و پزشکی در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهید رضایی (منصور) افتتاح شد.

کد خبر 6080918 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • حجامت بیمه شد
  • خدمات «فصد و حجامت» بیمه شد
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • باجه بانک شهر در “شمشک دربندسر” افتتاح شد
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی