Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:03:17 GMT

آغاز عملیات احداث پروژه آرامستان در قرچک

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۵۰۳۴

آغاز عملیات احداث پروژه آرامستان در قرچک

شهردار قرچک از آغاز عملیات احداث پروژه آرامستان این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایسنا ، محسن خرمی شریف امروز در حاشیه بازدید فرماندار قرچک از آغاز عملیات احداث پروژه آرامستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع احداث آرامستان جدید برای شهرستان از دغدغه‌های شهرداری، اعضای شورای شهر و دیگر مسؤولان شهرستان بود که به امید خدا این مهم در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع احداث آرامستان عمومی در دستور کار مدیریت شهری قرچک قرار دارد و و با میسر شدن زمینه تحقق آن، امروز عملیات احداث پروژه آرامستان آغاز شد.

این مدیر شهری با بیان این‌که با تکمیل این پروژه، شهرستان قرچک تا سال‌ها از داشتن آرامستان بی‌نیاز می‌شود، افزود: این آرامستان در جنوبی‌ترین نقطه شهرستان قرچک و بعد از روستای محمدآباد با مساحت ۱۵۰ هکتاری قرار دارد.

شهردار قرچک با اشاره به این‌که پروژه آرامستان تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: مسیر این آرامستان به طول ۸ کیلومتر است که هم‌اکنون در حال زیرسازی است و با اتمام زیرسازی آسفالت خواهد شد. پی کنی دیواره محدوده آرامستان در حال انجام است و با اتمام آن، اقدام به دیوارکشی و محوطه‌سازی خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان صبح امروز در این محله تاریخی و کم‌برخوردار شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و
امام جمعه سمنان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا آغاز و کلنگ احداث این مجموعه بهداشتی و درمانی به زمین زده شد.

پایگاه سلامت محله بافت فرسوده کهنه‌دژ سمنان به مساحت ۳۵۰ مترمربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان محله احداث می‌شود و با ساخت این پایگاه بهداشتی و درمانی ۸۵۰۰ نفر از ساکنان محله کهنه‌دژ سمنان، خدمات خود را از این پایگاه دریافت می‌کنند.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل راه شهرسازی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 747438

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد