Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در محل سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، با بیان اینکه اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه توسط پایگاه‌های بسیج استان زنجان در هفته عقیدتی در دستور کار قرار دارد، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای مطلوب این برنامه‌ها و تأثیرگذاری آن‌ها در جامعه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه یکی از برجسته‌ترین برنامه‌هایی که قرار است در هفته عقیدتی سیاسی امسال برگزار شود، همایش‌های حکمت مطهر در راستای تجلیل از فعالان حوزه‌های عقیدتی است، ادامه داد: اهمیت برگزاری این همایش‌ها از آن جهت است که شهید مطهری شخصیتی بود که امروز بعد از شهادت این عالم ربانی، آثار وی در جامعه قابل استفاده است.

بیگدلی با تاکید بر اینکه هر آنچه که امروز در برنامه‌ها، حرکات، عملکردها و … سپاه پاسداران و بسیجیان می‌بینیم، برگرفته است مسائل اعتقادی این قشر است، تصریح کرد: بی‌تردید اگر بخواهیم امکاناتی را که دشمن در اختیار دارد را با امکانات خودمان بسنجیم، قابل مقایسه نیست اما آنچه که توانسته است پیروزی سپاهیان را در برابر این هجمه‌ها رقم بزند، روحیه اعتقادی بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه سپاه و بسیج از گذشته تا به امروز توانسته است در مقابل انواع هجمه‌های دشمنان انقلاب ایستادگی کند، اظهار کرد: بعد از حضور مقتدرانه سپاه و بسیج در عرصه جنگ سخت، خوشبختانه در عرصه جنگ نرم نیز شاهد این حضور مجدانه هستیم که این خود نشأت‌گرفته از روحیه اعتقادی این قشر بوده است.

بیگدلی با یادآوری اینکه برخورداری از روحیه اعتقادی باعث شده است که نیروهای مخلص و توانمند سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی به فعالیت‌های انسان دوستانه اقدام کنند، افزود: علاوه بر برگزاری همایش حکمت مطهر، شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف دیگری چون دیدار با نماینده ولی‌فقیه و خانواده‌های شهدا، سرکشی و تجلیل از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و معلمان استان و … خواهیم بود.

وی برگزاری ۶ هزار نشست بصیرتی، فرهنگی، اعتقادی و معرفتی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت را به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های شاخص هفته عقیدتی عنوان کرد و ادامه داد: همچنین در هفته مذکور برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات پاسخ‌گویی به شبهات و سوالات، محافل انس با قرآن کریم و یادواره‌های شهدا، مسابقات ورزشی، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، اعلام گزارش به ائمه جمعه و سخنرانی قبل از خطبه صورت گرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در ادامه ضمن همدردی با هم‌وطنان سیل‌زده ایران اسلامی، از اعزام گروه‌های جهادی به استان‌های سیل‌زده خبر داد و با یادآوری اینکه استان زنجان در این راستا معین مازندران و شادگان شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا به امروز کارهای زیربنایی خوبی در این ۲ منطقه صورت گرفته و خدمات‌رسانی در این راستا تداوم دارد.

کد خبر 4600102

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران پایگاه مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام فرجی برحق گفت: امسال باید نسبت به برگزاری دادرسی‌های الکترونیکی در تمامی حوزه‌های قضائی استان اهتمام بیشتری صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رعایت نظم و انضباط برای انجام هر کاری مهم و ضروری است، افزود: در اجرای برنامه‌های ابلاغی و عملیاتی در حوزه‌های قضائی استان برخی عقب ماندگی‌ها و ضعف‌ها شناسایی شده که امیدواریم با همفکری و همکاری میان همه بخش‌ها برای رفع آنها اقدام شود.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های قوه قضائیه در تشکیلات قضائی استان باید با جدیت و اهتمام بیشتر در دستور کار مدیران حوزه‌های قضائی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر اینکه مسئولیت‌ها یک امانت الهی است، گفت: باید قدر این مسئولیت را بدانیم و با ارائه خدمت صادقانه به مردم و اجرای عدالت موجب جلب رضایت مردم و خداوند متعال شویم.

دیگر خبرها

  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • ۲۷۱ هکتارزمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان تامین شد
  • هرگونه خطای دولت غاصب قدس با پاسخ سخت مواجه خواهد شد/ موازنه قدرت به نفع جبهه مقاومت تغییر کرد
  • اعتلای جایگاه معلمان از رویکردهای اصلی برنامه‌های هفته معلم است
  • عملیات سپاه پاسداران امید را در دل مقاومت و مردم مظلوم غزه آفرید
  • پیام مردم زنجان به سپاه؛ دست مریزاد با‌بت انتقام + فیلم