Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این نشست با حضور دکتر شعبانی رئیس کمیسیون رسانه، نقویان رئیس کمیسیون فرهنگی کمیته ملی المپیک و رشیدی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی، علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو، سوری رئیس فدراسیون بوکس، طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش و پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه روسای ۶ فدراسیون در خصوص اهمیت توجه به اخلاق در ورزش و تدوین آیین نامه های اخلاقی در ورزش و اجرایی کردن و نهادینه کردن آن اظهار نظر کردند.

نقویان رئیس کمیسیون فرهنگی کمیته ملی المپیک گفت: خوشبختانه تلاش دکتر صالحی امیری درخصوص خارج کردن کمیته ملی المپیک از سمت و سوی قهرمان پروری به اخلاق پروری است که نباید از اثرگذاری این راه درست غافل باشیم به شرط آنکه بازی و نمایش نباشد.

وی تاکید کرد: کار فرهنگی دیربازده اما خوب بازده است، باید توجه کنیم گاهی یک رفتار بیش از سخن تاثیرگذار است همه باید با کمک یکدیگر این مهم را  عملی کنیم.

در پایان این جلسه دکتر شعبانی رئیس کمیسیون رسانه کمیته ملی المپیک اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی مکان ها و زمان ها قداست دارد، یکی از انحرافات ورزش ما از بین بردن قداست میدان ورزشی است و ورزشگاه از مکانی مقدس تبدیل به جایی برای تخلیه انرژی شده است.مقدس کردن مکان ورزشی از اولویت های ماست که برای اینکار نیازمند تغییر نگاه و گفتمان هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک انرژی بوکس جامعه رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ضیافت اندیشه که با حضور هنرمندان، فعالان فرهنگی و قرآنی، مسئولان کانون‌های مساجد و تعدادی از مسئولان کوهدشت برگزار شد، گفت: در این نشست صمیمی، اصحاب هنر و رسانه، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موضوعات مختلف بیان می کنند که این نقطه نظرات با توجه به شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» برای تدوین سیاست‌های فرهنگ و هنر در راستای تحقق شعار سال خواهد بود.

در این نشست همچنین برای پیگیری و حل مسائل و مشکلات هنرمندان و فعالان فرهنگی شهرستان کوهدشت قول مساعد داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • تدبیر اهالی رسانه برای برگزاری هر چه باشکوهتر روز قدس
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • شهرآورد تهران، این بار دوشادوش هم!