Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اولين بيمه‌نامه شخص ثالث فرهنگيان در قالب طرح مهر دانا در شهر تبريز صادر شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، با حضور کاردگر نايب رئيس هيأت مديره و مديرعامل بيمه دانا و اعضاي هيأت همراه و مسوولان آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي، اولين بيمه‌نامه شخص ثالث فرهنگيان در قالب طرح مهر دانا، در ناحيه يک آموزش و پرورش اين استان در تبريز صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس تفاهم‌نامه‌اي که بين بيمه دانا و اداره آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي امضا و رد و بدل شد، تمامي فرهنگيان اين استان مي‌توانند نيازهاي بيمه‌اي خود مانند پوشش بيمه شخص ثالث، بدنه خودرو و آتش‌سوزي واحدهاي مسکوني خود را در قالب تسهيلات 12 ماهه، بدون کارمزد و ضامن دريافت کنند.
« "مهر دانا" طرحي است که بين بيمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ايران منعقد شده که به موجب آن متقاضيان مي‌توانند به دفاتر نمايندگي بيمه دانا در سراسر کشور مراجعه کرده و بدون پيش پرداخت، کارمزد و مراجعه به بانک، با دريافت تسهيلات مالي، بيمه‌نامه‌هاي مورد نياز خود را تهيه کنند.
مهر دانا اولين طرح در صنعت بيمه است که تامين منابع مالي بيمه‌گذاران را در قالب همکاري با بانک قرض‌الحسنه مهر ايران پيش بيني کرده است. »
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، «رضا مراد صحرائی» وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد، گفت: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند.

به گفته وی تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرائی خاطر نشان کرد: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

وزیر آموزش و پروروش تصریح کرد: به هنرستان های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود، هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی