Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزرگ‌ترین محموله مواد مخدر صنعتی شیشه با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در شرق کشور کشف شد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، بزرگترین محموله مواد مخدر صنعتی شیشه با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در شرق کشور کشف شد.

کشف ‌محموله سنگین ‌مواد مخدر در سیستان و بلوچستان / اشرار و سوداگران از صحنه عملیات گریختندزاهدان| عاملان حمله به خودروی حمل زندانیان قاچاق مواد مخدر دستگیر شدندپلیس البرز 465کیلوگرم انواع مواد مخدر را در پوشش بار لاستیک خودرو کشف کرد

مدیرکل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با اقدامات پیچیده اطلاعاتی و عملیاتی اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان و تعامل مرزبانی استان، طی درگیری مسلحانه با یکی از باندهای کلان قاچاق مواد مخدر 1300 کیلوگرم مواد مخدر به ویژه بیش از 850 کیلوگرم ماده صنعتی اعتیاد آور شیشه هنگام ورود از مرز افغانستان به داخل کشور در حوزه سیستان مورد شناسایی و ضربه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عملیات دو نفر از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسیدند و تعدادی زخمی و دستگیر و مقادیری سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین زلفخانی، پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از کشف مقادیر زیادی از مواد مخدر در شهریار خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این اقدام اظهار کرد: در پی اقدام اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حوزه عناصر قاچاقچیان مشخص شد فردی در فردوسیه شهریار مقادیر زیادی مواد مخدر تهیه و در منزل خود دپو کرده است.

زلفخانی گفت: با بررسی موضوع و پس از حصول اطمینان و کسب دستور قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به محل مورد نظر اعزام که در بازرسی‌ها، مقدار ۳۹ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با اعلام اینکه در این عملیات یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شده است، عنوان کرد: اولویت اصلی پلیس، برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 6085384

دیگر خبرها

  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • دستگیری یک قاچاقچی با ۷۰کیلو مواد مخدر