Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@01:32:11 GMT

کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۵۲۴۵

کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک تشکیل شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک در راستای اجرای اساسنامه کمیته ملی المپیک و با هدف ارتقا فرهنگ عمومی و ارزش های اخلاقی و ترویج روحیه اخلاق مداری و جوانمردی در ورزش کشور تشکیل شده است.

این کمیسیون با تایید از کمیسیون اخلاق کمیته بین المللی المپیک و با حضور حقوقدانان و صاحبنظران ورزش کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمیسیون موظف است که براساس شرح وظایف و اختیارات در اسرع وقت نسبت به تدوین منشور اخلاق، آیین نامه های اجرایی و انضباطی کمیسیون اقدام کند.
 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیین نامه اخلاق المپیک روابط عمومی کمیته بین المللی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم

روسیه از حضور ورزشکارانش در المپیک ۲۰۲۴ به میزبانی فرانسه حمایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگ ماتیتسین، وزیر ورزش روسیه با وجود محدودیت‌های اعمال شده، از حضور ورزشکاران روس در مسابقات بین‌المللی و المپیک حمایت کرد.

اظهارات جدید شهردار پاریس درباره امنیت المپیک 2024

وزیر ورزش روسیه گفت: تحت هیچ شرایطی نباید امروز تعطیل باشیم. قطع رابطه با فدراسیون‌های جهانی به طور کامل یا حتی موقت، با وجود موضع بعضاٌ تبعیض‌آمیز آنها غیرممکن است. من معتقدم که باید به شرکت ادامه دهیم، باید برنده شویم، باید به دنبال حق رقابت باشیم، از جمله در المپیک.

پیش از این برخی فدراسیون‌های ورزشی روسیه حضور ورزشکاران این کشور در المپیک پاریس با پذیرش شروط تعیین شده از سوی کمیته بین‌المللی المپیک را خائنانه اعلام کرده بودند.

در حدود 40 ورزشکار روسیه فقط در رشته‌های انفرادی المپیک پاریس در وضعیت بی‌طرف و با پذیرش معیارهای موردنظر کمیته بین‌المللی المپیک می‌توانند رقابت کنند.

بازی‌های المپیک 2024 پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سایه روشن‌های ورزش استان
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم