Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد که کره شمالی برای تکمیل فرایند خلع سلاح اتمی شبه‌جزیره کره، نیازمند ارائه تضمین‌هایی در خصوص حفظ حاکمیت و امنیت خود است. آفتاب‌‌نیوز : «ولادیمیر پوتین»‌ رئیس‌جمهور روسیه امروز (پنجشنبه) در کنفرانس خبری پس از دیدار با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی گفت، مهم‌ترین مسئله در خلع سلاح اتمی شبه‌جزیره کره این است که تضمین‌های لازم در خصوص حفظ حاکمیت کره شمالی در اختیار پیونگ‌یانگ قرار گیرد و این امر تنها از طریق پایبندی به قوانین بین‌المللی محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس‌جمهور روسیه ضمن ابراز خرسندی از نتایج دیدار خود با رهبر کره شمالی تأکید کرد، کیم مایل به کاهش خطرات هسته‌ای در شبه جزیره کره و خلع سلاح اتمی این شبه‌جزیره هست اما تضمین‌های خاصی می‌خواهد.
پوتین گفت: «ما همگی از نتایج این گفت‌وگوها رضایت کامل داریم- هم من و هم همکارانم. رئیس کیم جون اون فردی کاملا روشن است که همین مسئله باعث شد درباره همه موضوعاتی که در دستورکار بود، گفت‌وگوها و مباحثات آزادی داشته باشیم».
رئیس‌جمهور روسیه اشاره کرد که در این دیدار درباره روابط دوجانبه روسیه و کره شمالی، تحریم‌های سازمان ملل، روابط کره و آمریکا و خلع سلاح اتمی شبه‌جزیره کره به طور مفصل و با جزئیات گفت وگو شد و همه مسائل از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد که در رابطه با بحران شبه جزیره کره، پیش رفتن در مسیر گفت‌وگو ضروری است و هیچ راه دیگری برای تحقق این مسئله وجود ندارد.
رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد، زمانی که مسئله تضمین‌های بین‌المللی برای کره شمالی مطرح است، در نظر گرفتن چارچوبی چندجانبه برای مذاکرات مرتبط با خلع سلاح اتمی شبه‌جزیره کره ضروری خواهد بود.
وی در این خصوص گفت: «من نمی‌دانم که آیا این چارچوب باید همین حالا آغاز شود، اما با تمام وجود باور دارم که اگر شرایطی به وجود آید که نیاز باشد تا تضمین‌هایی به یکی از طرف‌ها داده شود، که در این مورد بحث تضمین‌های امنیتی برای کره شمالی مطرح است، بدون تضمین‌های بین‌المللی هیچ راه‌حلی وجود نخواهد داشت».
پوتین افزود، پایبندی به قوانین بین‌المللی تنها راهی است که برای حل این بحران وجود دارد و طبق قوانین بین‌المللی این مسئله می‌تواند از طریق احترام متقابل به حقوق یکدیگر به خوبی حل شود.
رئیس‌جمهور روسیه در بخش دیگری از سخنانش با خبرنگاران پس از دیدار با کیم تأکید کرد که نتایج نشست اخیر با رهبر کره شمالی را با آمریکا و چین در میان خواهد گذاشت و تأکید کرد: «کیم جون اون شخصا از ما خواسته که طرف آمریکایی را از مواضع وی مطلع کنیم».
منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین کره شمالی کیم جونگ اون سلاح اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر تبدیل کانتینر به خانه ای 36 متری که مایل به ترک آن نخواهید بود! (+فیلم و عکس)

عصر ایران - کابینی (Cabini) یک خانه پیش ساخته با طراحی ماژولار، جمع و جور و به راحتی قابل حمل و نقل است که توسط شرکت رومانیایی تی اف لاواندا (TF Lavanda) ساخته می شود. این خانه کوچک به دوستداران طبیعت اجازه می دهد تا شانس ارتباط با فضای باز را داشته و همچنین از راحتی فضایی مدرن لذت ببرند.

کابینی دارای ساختار فولادی با نمای چوبی و سیمانی است و در ساخت آن از مواد مدرن با کیفیت بالا استفاده شده است. این خانه دارای پنل های خورشیدی و سقف سبز ضد آب است. با مساحت 36 متر مربع، کابینی می تواند میزبان سه نفر برای تجربه یک زندگی مستقل از شبکه برق در دل طبیعت باشد.

خانه کابینی شرکت تی اف لاواندا از دو حجم روی هم قرار گرفته شکل می گیرد. این طراحی دو تراس ایجاد می کند که هر کدام به محیط طبیعی اطراف در جهات مختلف دید دارد. تراس پانورامیک بالایی با چوب ساج اندود شده و از چوب و حفاظ شیشه ای ساخته شده است. استفاده از شیشه های بزرگ در نماها ارتباط بین فضاهای درونی و بیرونی خانه را تقویت کرده و نزدیکی به طبیعت را هرچه بیشر افزایش می دهد.

تجربه زندگی مدرن در دل طبیعت

فناوری ساخت کابینی مسیر طبیعت را دنبال می کند و تکنیک هایی را در بر می گیرد که جدید نیستند، اما در طول سال ها قابل اعتماد بودن خود را ثابت کرده اند. این امر در ترکیب با استانداردهای بالای مواد مورد استفاده و طراحی جمع وجور، اطمینان حاصل می کند که تعمیر و نگهداری از خانه کم هزینه و ساده باشد.

تیم تی اف لاواندا این خانه را روی یک فریم فلزی همراه با چوب و پنل های فیبر سیمانی می سازند که نمایی با قابلیت تهویه ایجاد کرده و می تواند در رنگ های مختلف عرضه شود. برای عایق بندی فضای داخلی از پشم سنگ 15 سانتیمتری و فوم پی آی آر 5 سانتیمتری استفاده می شود.

افزون بر این، پنجره ها از آلومینیوم با شیشه های سه جداره با سایه بان های سبک فروشگاهی ساخته شده اند. سقف ضد آب دارای یک غشای پی وی سی است که امکان ایجاد یک سقف سبز یا گسترش با پنل های خورشیدی و فتوولتائیک را فراهم می کند.

گزینه های سفارشی سازی به خانه کابینی اجازه می دهد با سامانه صوتی داخلی، کاغذدیواری های مختلف، سامانه سایه بان خودکار، سامانه هشدار با حسگرهای حرکت، پارکت سه لایه، گرمایش از کف، یا پنل های الکتریکی با کنترل بی سیم یکپارچه شود.

اطلاعات پروژه:

نام: کابینی

معمار: تی اف لاواندا

مساحت: 36 متر مربع

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خانه ای که 3 ساعته آماده می شود/ شروع قیمت از یک میلیارد و دویست (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • هشدار گروسی درباره بروز یک حادثه هسته‌ای در نیروگاه زاپروژیا
  • گروسی: به دنبال بهبود سطح همکاری آژانس با ایران هستیم/ مدرکی درباره ساخت سلاح اتمی در ایران وجود ندارد
  • گروسی : بازرسان ما در ایران روز گذشته مطلع شدند تمام مراکز هسته‌ای که ما هر روز بازرسی می‌کنیم بنا به دلایل امنیتی تعطیل است / این مراکز امروز برای ادامه بازرسی‌ها باز شدند
  • گروسی: مدرکی درباره ساخت سلاح اتمی در ایران نیست
  • گروسی: ما در ایران هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم
  • هنر تبدیل کانتینر به خانه ای 36 متری که مایل به ترک آن نخواهید بود! (+فیلم و عکس)
  • عصبانیت شدید زلنسکی از حمله ایران به اسرائیل
  • شولتس برای مذاکره با پوتین شرط گذاشت
  • وزارت نفت برای جمع‌آوری فاضلاب ‌جزیره خارگ ‌پای کار بیاید
  • روسیه: سخنرانی کیشیدا در کنگره آمریکا شرم آور است