Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس در اسلام آباد، ندیم بابر دستیار «عمران‌خان» نخست‌وزیر پاکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع خط لوله واردات گاز از ایران موضوعی پیچیده است.

وی افزود: برخی مشکلات و چالش‌ها سبب شده طی ۱۰ سال گذشته این پروژه اجرایی نشود اما سعی داریم با برطرف کردن موانع آن را اجرایی کنیم.

«فردوس عاشق اعوان»  وزیر اطلاع‌رسانی پاکستان نیز گفته بود: قراردادهایی که دولت قبلی برای دریافت گاز مایع امضا کرده به نفع کشور نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حالی که نیاز شدید به تأمین انرژی داریم حاکمان قبلی قراردادهای 15 ساله برای دریافت گاز مایع از کشورهای عربی امضا کردند که دسیسه‌ای برای کسب منافع شخصی بود.

پیش از این پاکستان چندین قرارداد و تفاهمنامه برای واردات گاز مایع از قطر و نیز گاز از ترکمنستان با این کشورها امضا کرده بود.

اخیراً نیز تفاهمنامه‌ای با بانک توسعه اسلامی برای واردات گاز مایع امضا کرده است.

این در حالی است که پاکستان، پروژه دریافت گاز از ایران موسوم به خط لوله صلح را با وجود تمام مزایای اقتصادی و امنیتی آن، تحت فشار آمریکا رها کرد و پیگیر اجرای طرح تاپی برای واردات گاز شد که هنوز هم پس از سالها به نتیجه نرسیده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت وزیر دفاع پاکستان از موج بعدی جنگ ایران و اسرائیل

بازدید 10 خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان با حضو در تلویزیون پاکستان روایت جالبی از حمله ایران به اسرائیل را مطرح کرد و سپس درباره موج بعدی جنگ ایران و اسرائیل توضیح داد. مواضع وزیر دفاع پاکستان را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • روایت وزیر دفاع پاکستان از موج بعدی جنگ ایران و اسرائیل
  • افزایش همکاری‌های امنیتی و ضد تروریسم محور دیدار مقامات ایران و پاکستان
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با رفع موانع همکاری بخش خصوصی