Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@09:06:21 GMT

اتمام موزه عبرت طبس پیگیری شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۵۴۰۳

اتمام موزه عبرت طبس پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خلیلی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت پنجم اردیبهشت، سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس، اظهار داشت: آمریکا بعد از تسخیر لانه جاسوسی خود در ایران توسط دانشجویان در صدد برآمد که شکست را جبران کند.

وی با بیان اینکه مانور پنجه عقاب برای جبران این اقدام تحقیرانه اجرا شد، بیان کرد: آنها فکر همه چیز را کردند اما شن‌ها که مأمور خدا بودند نقشه‌هایشان را خراب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلی با بیان اینکه مراسم گرامیداشت این روز در منطقه برد ملی و جهانی دارد، عنوان داشت: از این‌رو انتظار می‌رود در سال آینده از سفرای سایر کشورها برای حضور در این مراسم دعوت شود.

وی همچنین بر پیگیری تأسیس موزه ملی عبرت در صحرای طبس تأکید کرد و گفت: مصوبه موزه عبرت که چندین سال مطرح است دوباره پیگیری شود تا به سرانجام رسیده و افتتاح شود.

همسر شهید منتظر قائم نیز در این مراسم اظهار داشت: درگیری ما با آمریکا بخاطر این است که جمهوری اسلامی ایجاد کننده تنش در منطقه نیست.

صدیقه بی گم مدرس ثانوی با بیان اینکه جنگ تحمیلی، بمباران شهرها، تحریم‌های اقتصادی، ترور دانشمندان درگیری ظاهری ایران با آمریکا است، عنوان داشت: درگیری اصلی تا زمانی است که جمهوری اسلامی دست از اسلام بردارد و پیرو اسلام آمریکایی شود که این نشدنی است.

وی اضافه کرد: نظام اسلامی با رهبری ولایت فقیه گام‌های بلندی برداشته اما هنوز در میانه راه هستیم و دشمن تلاش می‌کند تا مردم ندانند در کجای این مسیر ایستاده اند.

همسر شهید منتظر قائم با اشاره به سخنان اخیر ترامپ در مورد سپاه نیز گفت: شیطان بزرگ بداند ۸۰ میلیون ملت ایران سپاهی هستند.

مدرس ثانوی با بیان اینکه با کمال تأسف در سال‌های اخیر به دلیل سو مدیریت‌ها و عدم توجه به ظرفیت‌های داخلی ماشین اقتصاد کشور دنده عقب رفته و تنها راه نجات کشور رونق تولید است، افزود: لذا از مسئولین می‌خواهیم با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و مبارزه با فساد و تسریع در صدور مجوزها زمینه تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها را فراهم آورند.

کد خبر 4600126

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری طبس طوفان شن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به آمار، داده‌ها و تماس‌های تلفنی از طرف مردم که با پلیس صورت گرفته، وقوع مختلف جرایم نسبت به سال ۱۴۰۱  کاهش پیدا کرده است. 

او در ادامه گفت: ۱۲ درصد کاهش وقوع جرم داشتیم. همکاران ما با دقت نظر و اطلاعاتی که دارند، فاصله وقوع تا کشف را به شدت کاهش داده اند . در سال جدید هم امیدواریم با افزایش گشت‌ها موارد سرقت کاهش پیدا کند، زیرا اولویت اول ما مردم هستند.

گودرزی بیان کرد: به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی‌شود. اشد مجازات را برای افرادی که سابقه دار هستند و تکرار جرم می‌کنند در نظر گرفته ایم.

او ادامه داد: پشتوانه ما در این مسیر اعتماد و حمایت شهروندان و سرمایه ما، کارآگاهان هوشمند و خبره و با انگیزه‌ای هستد که شبانه روز در تلاش برای کشف پرونده‌های ارجاع شده به این پلیس هستند.

ولی پور گودرزی تصریح کرد: با اینکه یکی از ویژگی‌های شخصیتی افراد ضد اجتماعی عدم عبرت آموزی است ولی به عنوان رئیس پلیس آگاهی پایتخت به مجرمینی که قصد دارند با قانون شکنی و آزار شهروندان به خواسته‌های نامشروع خود دست یابند اعلام می‌کنم تا سرنوشت متهمین این پرونده و پرونده‌های مشابه گذشته را مایه عبرت قرار دهند.  

او در پایان گفت: مجرمین شک نداشته باشند تا زمانی که کارآگاهان پلیس آگاهی در تلاش برای حفظ امنیت و آرامش ساکنان پایتخت هستند خیابان‌های تهران برای عرض اندام و زیاده خواهی قانون گریزان امن نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • مسلمان آمریکایی مجموعه نفیس تمبر خود را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد
  • یک واقف آمریکایی ۱۰ هزار قطعه تمبر به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی
  • قدردانی از درس عبرت سپاه به دشمنان ملت ایران
  • عملیات ایران علیه اسراییل برای آمریکا عبرت‌آموز بود
  • نتانیاهوی ملعون از سرنوشت صدام عبرت بگیرد
  • سازه اصلی پل انجیرلو به اتمام رسیده است
  • «وعده صادق»؛ درس عبرت و وحدت