Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین برای دومین بار به منظور بررسی وضعیت منطقه، میزان خسارات وارده و نحوه خدمات رسانی ها به مناطق سیل زده به استان لرستان سفر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین برای دومین بار به منظور بررسی وضعیت منطقه، میزان خسارات وارده و نحوه خدمات رسانی ها به مناطق سیل زده به استان لرستان سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به محض ورود به استان، از مسیر جاده قدیم خرم‌آباد به پلدختر سفر کرد تا از نزدیک در جریان اقدامات امدادرسانی و توزیع اقلام غذایی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان قرار گیرد.

 

 رئیس سازمان بسیج پیش از این نیز 16فروردین ماه در سفر به استان لرستان با حضور در بین مردم سیل‌زده پلدختر از نزدیک جویای مشکلات آنها شد.

 

 

 

آمدیم خداقوت بگوییم به همه عزیزانی که تلاش کردند و زحمت کشیدند   

سردار غلامحسین غیب پرور عصر امروز در حاشیه بازدید از روستای سیل‌زده دمرود شهرستان معمولان در ارتباط مستقیم تلویزیونی با شبکه سه سیما ضمن تقدیر از همیاری و کمک همه ایرانیان و همت بزرگ مردم معتقد به انقلاب اسلامی گفت:ما امروز وارد استان لرستان شدیم که هم خدا قوتی بگوییم به عزیزانی که در این مدت تلاش کردند و زحمت کشیدند و هم‌عرض سلام داشته باشیم خدمت مردم خوب، متدین و انقلابی استان لرستان، کارها خیلی خوب پیش رفته و ما ممنون مردم هستیم و قبل از آن شاکر خداوند متعال هستیم.

 

 

مردم نجیب و خوب ما در هر مشکلی به میدان می‌آیند و کمک می‌کنند 

وی با اشاره به طرح جهاد همبستگی گفت: این طرح را حدود 10 روز گذشته در استان گلستان در آق‌قلا طرح کردیم، آحاد مردم نجیب و خوب ما در هر مشکلی به میدان می‌آیند و کمک می‌کنند آن همدلی خود را نشان می‌دهند اینبار نیز همه می‌بایست به میدان بیایند.

 

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان این که در این قضیه حتماً می‌بایست هماهنگ با دولت عمل می‌کردیم و هماهنگی‌ها تا اندازه ای انجام شده است،گفت: امشب با تابش رئیس بنیاد مسکن در خرم‌آباد جلسه داریم که سازوکار این را مشخص کند.

 

به گفته وی یک سامانه تعریف‌شده که این را در لرستان آورده‌ایم و اعلام خبر آن در استان گلستان بود اما رونمایی از این سامانه امشب و فردا در استان لرستان انجام می شود.

 

13 هزار و 600 مسکن در لرستان بازسازی می شود

  رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ابراز امیدواری کرد که برای همه استان‌هایی که در معرض سیل قرار گرفتند بتوان کاری در شان مردم انجام داد که طبق برآوردها در استان لرستان 13 هزار و 600 مسکن است که بخشی را اساساً باید از ابتدا ساخت و بخشی نیز نیاز به بازسازی اساسی دارد که امیدمی رود در کوتاه‌ترین زمان ممکن این کار را انجام دهیم.

 

    سردار غیب پرور تصریح کرد: این طرح عبارت از همین مطلب است که مردم هر محل با محوریت مسجد یک‌خانه را عهده‌دار شوند؛ خانه‌ای که ما تعریف کردیم خانه 70-80 متری است که به‌راحتی هر محل می‌توانند با کمک‌های خودشان در این کار خیر سهیم شوند.   

 

 

کار زیادی انجام شده اما باید تلاش بیشتری انجام داد

  سردار غیب پرور با بیان این که مردم عمدتا به خانه هایشان برگشتند ولی بخش زیادی هنوز در چادرها هستند که شرایط سختی دارند،گفت: یکی دو گزارش پخش شد که  جای نگرانی داشت اما آن چیزی را که امروز دیدیم انصافا  کار زیاد شده ولی می بایست تلاش بیش تری انجام داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات نیازمند اتحاد و همبستگی مسئولان دستگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با استاندار اصفهان بر ضرورت اتحاد و همبستگی مسوولان به منظور حل مشکلات و معضلات استان تاکید کرد و گفت: وحدت رویه و کلام مشترک می‌تواند باعث حل مشکلات چند ده ساله استان شود.
آیت الله طباطبایی نژاد در این دیدار استاندار اصفهان با اشاره به برخی از مشکلات و مسائل مرتبط با طرح‌های در دست اقدام و اجرا در استان گفت: سال گذشته بر روی برخی از طرح‌های استان بسیار متمرکز شدیم و گزارش آن پیش از این نیز ارائه و پیشرفت‌های خوبی نیز در این خصوص حاصل شد.
سید رضا مرتضوی با بیان برخی از مسائل طرح‌های در دست اقدام در استان افزود: گزارشی از این دست طرح‌ها به رئیس جمهور ارائه شد و وی از آنها بازدید کرده است.
وی نبود ردیف بودجه لازم برای به سرانجام رساندن برخی از طرح‌ها و زمان بر بودن برخی دیگر را برای طی مراحل مطالعه و اجرا بخشی از مشکلات پیش روی استانداری دانست و ادامه داد: در مسیر اجرا، برخی از طرح‌ها، مسائل اجتماعی پیدا می‌کنند و یا شرایط جدیدی در کشور ایجاد می‌شود که مانع تکمیل آنها می‌شود.
وی ادامه داد: دستور رئیس جمهور برای اجرای برخی از طرح‌ها در اصفهان داده شد و با اعضای هیئت دولت نیز رایزنی شده، اما تاکید امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان برای تسریع و توجه به طرح‌ها نیز ضرورت دارد و راهگشا است.

دیگر خبرها

  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • رئیس جهاد دانشگاهی عنوان کرد؛ آمادگی برای انجام یک کار بزرگ در کشور/ جلوگیری از فروش ۲۰۰ هزار تن پلاسمای خام
  • توسعه کشت دانه‌های روغنی و حبوبات در لرستان
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • خرید بیش از دوهزار تن گندم از کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ابراز همبستگی رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق
  • راه‌اندازی دبیرخانه مالکیت فکری و بورسیه دانشجویی در پارک علم و فناوری البرز
  • اصلاح الگوی کشت در استان بوشهر ضروری است
  • رفع مشکلات نیازمند اتحاد و همبستگی مسئولان دستگاه‌ها