Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حیدر آسیابی گفت: حسب تحقیقات مقدماتی و اظهارات اخذ شده فرد بیمار که حدودا ۵۰سال سن داشته است مبتلا به بیماریهای گوارشی و کلیوی بوده و بدلیل شرایط جسمی بیمار تیم پزشکی تصمیم به برگرداندن وی به بخش داشته اند که پیش از انتقال، حادثه ی آتش سوزی بدلیل نقص در رابط رگلاتور کپسول اکسیژن اتاق عمل رخ داده و فرد بیمار در این حادثه فوت نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیابی تاکید کرد اظهارات صورت گرفته براساس تحقیقات میدانی بوده و تعیین علت حادثه با حضور بازپرس کشیک دادسرا و تیم بررسی صحنه جرم متشکل از پزشکی قانونی، پلیس آگاهی و آتش نشانی از لحظات اولیه وقوع، در محل حادثه آغاز شده است.

دادستان آسیابی وقوع انفجار و ترکیدن کپسول اکسیزن را با توجه به مشاهدات اولیه تکذیب کرد و گفت: دستورات لازم را بازپرس پرونده جهت تحقیقات کارشناسی پیرامون علل وقوع و همچنین شناسایی مقصرین صادر کرده است.

وی گفت: پرونده ی قضایی این حادثه به شعبه اول بازپرسی ارجاع شده و در حال حاضر در مرحله تحقیقات مقدماتی و اعلام نظر کارشناسی حادثه می باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دادستان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمای قتل مرد رها شده مقابل بیمارستان

 ساعت ۱۱ صبح جمعه گذشته مأموران کلانتری بی‌سیم در تماس با بازپرس امیرحسین علیمردان از قتل مرد جوانی خبر دادند.

به دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو مرد موتور سوار، مرد مجروحی را در نزدیکی اورژانس بیمارستانی در همان حوالی رها کرده و متواری شده‌اند.

زمانی که امدادگران به سراغ مرد جوان می‌روند، مشخص می‌شود که از ناحیه کمر مورد اصابت چاقو قرار گرفته و جانش را از دست داده است.

بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور شناسایی و بازداشت موتور‌سواران، شناسایی هویت مقتول و بازگشایی راز این جنایت را صادر کرد.

روزنامه ایران

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتلی که همه از او می‌ترسند | هیچ‌کس حاضر نیست علیه این مرد شهادت بدهد
  • معمای قتل مرد رها شده مقابل بیمارستان
  • جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت
  • خارج کردن دندان از ریه بیمار بدون عمل جراحی باز در سنندج
  • افتادن دندان در ریه، برای شهروند قروه‌ای درد سرساز شد + فیلم
  • خارج کردن دندان از ریه بیمار در بیمارستان کوثر سنندج
  • وقوع ۳ حادثه با ۲۲ مصدوم در فارس طی شبانه‌روز گذشته
  • قتل کوروش اسرار هولناک کمپ را افشا کرد /شکنجه غیر انسانی معتادان /«کارمندان با صحنه سازی از خانواده ها اخاذی می کردند» /بازداشت پرسنل و صاحب کمپ
  • ٤ پرونده روی میز بازپرس جنایی پایتخت
  • ٤ پرونده روی میز بازپرس جنایی پایتخت | ماجرای پرونده ها چه بود؟