Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@22:59:29 GMT

شهروندان فرون آباد پاکدشت از آب سد ماملو برخوردار شدند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۰۰۲

شهروندان فرون آباد پاکدشت از آب سد ماملو برخوردار شدند

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران امروز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح آب رسانی به شهر فرون آباد از خط انتقال آب تصفیه خانه سد ماملو با هدف ارتقای کمی و کیفی آب شرب بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و با جذب اعتبارات ملی و استانی در مدت یک سال انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا کارگری افزود: این طرح با اجرای 4 کیلومتر لوله گذاری چدن داکتیل در قطرهای400 و 500میلیمتری، اجرای عملیات لوله رانی خط انتقال آب به قطر 500میلیمتری با کیسینگ بتنی با قطر یک هزار و 200 میلی متر با روش پایپ جکینگ جهت عبور از جاده امام رضا، اصلاح و توسعه شبکه آب رسانی به طول 10کیلومتر و تملک زمین جهت احداث مخزن انجام شد.
وی اظهار داشت: برای انتقال آب سد ماملو به شهر فرون آباد مجبور بودیم که لوله را از زیر محور مواصلاتی شرق و جاده امام رضا(ع) عبور دهیم که با توجه به اهمیت ترافیک این مسیر ترانزیتی و به منظور جلوگیری از کندی تردد خودروها، از شیوه لوله رانی پایپ جکینگ استفاده شد تا خللی در عبور و مرور خودروها به سمت استان های شرقی کشور و نیز تهران به وجود نیاید.
کارگری گفت : پیش از اجرای این پروژه، صد درصد منابع تامین آب شهروندان فرون آباد از سفره های زیر زمینی و چاه ها انجام می شد که با اتصال تصفیه خانه سد ماملو، بسیاری از چاه ها از مدار بهره برداری خارج می شوند.
وی افزود: برای اجرای این پروژه 81 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و درآمدهای جاری شرکت هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران گفت : برای احداث مخزن زمینی ذخیره سازی آب شرب شهروندان فرون آباد با ظرفیت 10 هزار متر مکعب و تاسیسات جانبی ، به تملک زمینی به مساحت 10 هزار و 246 متر مربع نیاز بود که این زمین از سوی شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر تأمین و به شرکت اهدا شد.
شهرستان پاکدشت با 350 هزار نفر در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
شهرستان پاکدشت از سه شهر پاکدشت، فرون آباد و شریف آباد تشکیل شده است.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان تهران اعضای شورای اسلامی شهر ترافیک شرکت آب و فاضلاب شهرداری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز

سیده مریم حسینی در تشریح گزارش نودمین کمیته ساماندهی حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت از محلات کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در این جلسه که با حضور اعضای کمیته، مدیران و کارشناسان شهرداری در محل سالن سعدی شورای شهر شیراز برگزار شد اولین دستور کار جلسه در خصوص هماهنگی شهرداری شیراز با فرماندهی انتظامی شیراز در جهت تامین امنیت بوستان و پارک‌ها در محلات محروم سطح شهر بحث و گفتگو شد.

او افزود: باتوجه به الزام شهرداری و نیروی انتظامی جهت ایجاد فضای امن برای شهروندان شیرازی به ویژه در محلات کم‌برخوردار به جهت استفاده از فضای سبز مقرر شد، هماهنگی کامل شهرداری با نیروی انتظامی با تشکیل جلسه برقرار شود و در خصوص لیست پارک‌هایی که مشکل حضور اراذل و اوباش و فضای نا امن دارند از سوی شهرداری به نیروی انتظامی اعلام شود.

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: شهرداری مکلف شد در جلسه آینده این کمیته، گزارش عملکرد خود را در خصوص امنیت پارک و بوستان‌ها ارائه کند.

حسینی ادامه داد: دومین دستور کار این جلسه بررسی مشکلات و نیاز‌های محله دینکان در منطقه ۶ بود که با توجه به مشکلات عدیده‌ای که این محله دارد یاوران شورا و گروه‌های جهادی در این جلسه شرکت داشتند و مسائل و مشکلات این محله احصا شد و در این جلسه که با حضور شهردار منطقه شش برگزار شد، مقرر شد شهردار منطقه طی یک بازدید میدانی و بررسی مشکلات مطرح شده را داشته باشد و در هفته آینده ارائه گزارش کند.

او اضافه کرد: دستور کار سوم در خصوص بحث و بررسی درباره مشکلات محله پودونک در منطقه یازده بود که شهردار این منطقه ضمن ارائه گزارشی از کمبود‌ها و اقدامات صورت گرفته در این منطقه به شورای شهر و کمیته محرومیت‌زدایی ارائه کرد.

حسینی با اشاره به پیشنهاد اجرای طرح پرواز بیان کرد: طرح پرواز با عنوان توانمندسازی نوجوانان کنکوری در مناطق محروم اجرا می‌شود.

او ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ایجاد عدالت آموزشی در سطح مناطق شهر شیراز است تا دانش‌آموزان مستعد که در مناطق محروم سطح شهر ساکن هستند بتوانند از امکانات و ظرفیت و فضای آموزشی موسسات استفاده کنند و بتوانند در کنکور به موفقیت دست یابند.

رئیس کمیسیون محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: در این جلسه پیرامون این دستور کار مقرر شد کارگروه ویژه‌ای با محوریت محرومیت‌زدایی و نمایندگان اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس، شهرداری شیراز و موسسات آموزشی کنکور جهت بررسی و راه‌اندازی طرح مذکور حداکثر ظرف دو هفته آینده تشکیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • چرا گاز ایران به پاکستان نرسید؟
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)
  • اصلاح و بازسازی ۱۷۰۵ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر جوانرود