Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@02:49:33 GMT

مدیر شبکه سه سیما از تغییر اسپانسر «برنده باش» خبر داد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۰۵۱

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب روز گذشته در دیدار با هزاران نفر از کارگران با تأکید بر اینکه نباید فرهنگ نشستن و انتظار ثروت بادآورده را در مردم ترویج کنیم، فرمودند: «باید فرهنگ کار، تولید و تلاش را ترویج دهیم و روحیه انتظار برای ثروت بادآورده را از بین ببریم و روش‌هایی شبیه بخت‌آزمایی را ترویج نکنیم که دستگاه‌های مختلف از جمله صداوسیما باید متوجه این معنا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بنا بر این گزارش، در پی فرمایشات مقام معظم رهبری، «علی فروغی» مدیر شبکه سه سیما از تغییر اسپانسر مسابقه تلویزیونی «برنده باش» خبر داد.

علی فروغی پیرامون برنامه های اسپانسر محور گفت: با توجه به رهنمود اخیر رهبر معظم انقلاب و به تبع آن دستور رییس سازمان صداوسیما در سازماندهی اسپانسر‌ها و تعامل با معاون محترم سیما، تصمیم بر این شد تا سازوکار اسپانسری که پشتیبانی مالی برنامه «برنده باش» را انجام می‌دهد، اصلاح و ظرفیت های جدیدی به این برنامه اضافه شود.

وی افزود: در همین راستا، با این تغییرات پیش برنده از این پس مردم نقش افرینی بیشتری در برنامه "برنده باش" خواهند داشت.

او در پایان در مورد شبهه شرعی مطروحه اضافه کرد: همانطور که مرجع بزرگوار در جلسه درس خارج فقه فرمودند اگر محل تامین جوایز مسابقه از محل وجه دریافتی از شرکت کنندگان مسابقه تفکیک شده باشد، مشکل شرعی ندارد. در همین راستا، با توجه به سابقه دیرینه سازمان در این گونه برنامه ها و بررسی های شرعی لازم، از همان ابتدا پیش بینی شده بود که محل تامین جوایز از براورد مصوب در شبکه باشد و نه وجه احتمالی دریافتی از شرکت کنندگان. لذا مفروض استفتا مصداق این برنامه نیست.

پیش از این نیز رئیس سازمان صدا وسیما در دستوری به اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیما خواستار تجدید نظر در ظهور و بروز رسانه‌ای اسپانسرهایی شد که مانع ترویج فرهنگ کار و تلاش هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز هم تغییر در صداوسیما با ۲ حکم جدید

محسن برمهانی در احکام جداگانه‌ای محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه سلامت سیما را با حفظ سمت، به سمت «سرپرست شبکه آموزش سیما» و حسن نجفی سولاری را به سمت «دبیر ستاد تحول ساختاری سیما» منصوب کرد.

در پایگاه اطلاع‌رسانی سیما آمده است: محمدمهدی قاسمی که متخصص روان‌پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است، مدیریت شبکه‌های سلامت، آموزش، شما، مدیرکل طرح و برنامه سیما، مدیر شبکه رادیویی سلامت، رییس ستاد جمعیت سیما و نیز مدیریت شورای سیاستگذاری سلامت صداوسیما را در کارنامه خود دارد.

حسن نجفی سولاری، دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت استراتژیک است و به‌عنوان پژوهشگر و مدرس دانشگاه نیز فعالیت دارد. مشاور وزیر و رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد، مشاور رئیس مرکز ملی فضای مجازی و رئیس مرکز تولید و فنی معاونت سیما، برخی از سوابق نجفی سولاری است.

دیگر خبرها

  • پیمان جبلی: بنا به ضرورت جابجایی‌های دیگری در صدا و سیما انجام خواهد شد
  • بازهم تغییر در صداوسیما؛ مدیر شبکه آموزش تغییر کرد
  • باز هم تغییر در صداوسیما با ۲ حکم جدید
  • جبلی: احتمال جابجایی‌های دیگر در صداوسیما هست
  • بازهم تغییر در صداوسیما؛ مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ ۲ حکم جدید معاون سیما
  • رئیس صدا و سیما : بنا به ضرورت جابجایی های دیگری در صداوسیما انجام خواهد شد
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ محمدمهدی قاسمی با حفظ سمت سرپرست شد
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد | انتصاب دبیر ستاد تحول ساختاری سیما
  • مدیر شبکه آموزش تغییر کرد/ ۲ حکم جدید معاون سیما
  • یک بازیگر دیگر مجری شد/ مهدی صبایی با «صد در صد» شبکه دو