Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دوره سراسري هماهنگي مربيان تکواندو ،در دو بخش بانوان و آقايان در جزيره کيش برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش، دوره هماهنگي ساليانه مربيان تکواندو همزمان با سراسر کشور در دو بخش کيوروگي و پومسه فردا، جمعه 6 ارديبهشت ماه جاري در جزيره کيش برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين دوره همزمان با استانهاي سمنان، قزوين، قم، چهارمحال بختياري، کهکيلويه و بويراحمد، لرستان، مرکزي، هرمزگان، همدان، يزد، ايلام در جزيره کيشزير نظر وحيد ناصريمدرس فدراسيون از ساعت 8 تا 12 در سالن کوثر مجموعه ورزشي المپيک برگزار مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد