Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@05:57:08 GMT

آموزه های اعتقادی اساس برنامه های سپاه است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۱۶۴

آموزه های اعتقادی اساس برنامه های سپاه است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن بیگدلی روز پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، ملموس بود که سپاه با امکانات محدود ولی با برنامه های معنوی و اعتقادی در جنگ حضور داشت و در دوران جنگ نرم نیز در این فضا قرار گرفته است.
وی افزود: این تفکر اعتقادی و ولایی در سازندگی، ایثار و گذشت نیز تاکنون پایدار بوده و امروز بسیجیان بدون چشم داشتی در مناطق سیل زده حضور یافته و به هموطنان خدمت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: سپاه یعنی گذشت، شجاعت، انفاق، ایثار ، مجاهدت، دفاع از حرم و شهادت که جملگی منبعث از آموزه ها و دستورات قرآن کریم است.
وی تصریح کرد: حمله دشمنان به سپاه نیز با این هدف است که اعتقاد را از این نهاد انقلابی بگیرند که وظیفه نهاد نمایندگی ولی فقیه، تقویت مسائل اعتقادی و معنوی بسیجیان و پاسداران در این مجموعه ارزشی است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: بیش از 300 عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سطح استان برای اجرا پیش بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: همایش حکمت مطهر، یکی از مهمترین برنامه های این هفته است که همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری و گرامیداشت هفته معلم و در راستای تجلیل از زحمات بسیجیان در تمام شهرستان های استان برگزار می شود.
حجت الاسلام بیگدلی افزود: دیدار با خانواده شهدا که ولی نعمتان ما هستند، سرکشی از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، تجلیل از مدیران برتر استان، هادیان برتر استان، مربیان، خبرنگاران و معلمان برتر استان، برگزاری 6 هزار نشست بصیرتی و فرهنگی در پایگاه های مقاومت بسیج با استفاده از 300 نفر از هادیان و مربیان، جلسات پاسخ به سوالات و شبهاتی که در فضای حقیقی و مجازی وجود دارد، محافل انس با قرآن، برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و دورافتاده جهت درمان بیماران، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه و سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان ها، از دیگر برنامه های این هفته است.
وی گفت: یکی از مهمترین برنامه های سپاه استان، اعزام گروه های جهادی به استان های سیل زده است که زنجان، معین شهرستان شادگان در استان خوزستان و شهرستان های جویبار و بابلسر در مازندران است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه بیش از 60 دستگاه از امکانات مهندسی سپاه به خوزستان اعزام شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی نیروهای بسیج و سپاه از ورود سیل به شهرستان شادگان و ایجاد خسارت ممانعت به عمل آمد.
وی افزود: تیپ انصارالمهدی(عج)، گروه های جهادی، پیشکسوتان و بسیج طلاب نیز در کنار سپاهیان استان به مناطق مختلف سیل زده اعزام شده اند.
حجت الاسلام بیگدلی ادامه داد: همچنین ستاد عتبات عالیات استان برای طبخ روزانه 5 هزار پرس غذا در خوزستان مستقر است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در خصوص اهداف نشست های بصیرتی گفت: هدف سپاه این است که مردم به نظام و انقلاب و این که راهی که انقلاب در پیش گرفته امیدوار باشند.
وی تصریح کرد: نتیجه این نشست ها این است که در سال 97 به رغم تلاش فراوان دشمن، حتی یک نفر به خیابان ها نیامد و اعتراض نکرد و البته مردم حضور ویژه، سرنوشت ساز و تاثیرگذاری در راهپیمایی 22 بهمن از خود به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام بیگدلی افزود: این ها نشان داد که نظام جمهوری اسلامی قوی و محکم بوده و دشمنان تزلزل دارند.
وی اظهار داشت: اقدم خصمانه آمریکا در اعلام نیروی رسمی نظامی کشور در لیست گروه های تروریستی نیز نشانه تزلزل دشمن است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این رفتار دشمن بدون پاسخ نخواهد ماند.
9556/3088
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انقلاب خطبه های نماز جمعه سیل گروه های تروریستی نظام جمهوری اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س)

برنامه‌های مراسم تحویل سال نو در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم ویژه تحویل سال نو 1403 چهارشنبه یکم فروردین‌ماه بلافاصله بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها آغاز می‌‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی انجام خواهد شد و سپس دعای توسل توسط آقای حسن شالبافان و دعای «یا مقلب القلوب» توسط گروه‌های سرود میعاد و بقیه الله خوانده می‌‌شود.

زمان تحویل سال، ساعت 6 و 36 دقیقه و 26 ثانیه روز چهارشنبه یکم فروردین 1403 خواهد بود و پس از لحظه تحویل سال، پیام نوروزی رهبر انقلاب به صورت زنده از بلندگوها و تلویزیون شهری حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است در ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و مراسمی متنوعی برای اقشار گوناگون مردم در سنین مختلف در نظر گرفته شده و بیش از 110 عنوان برنامه در این ماه مبارک اجرا می‌شود.

 مراسم ترتیل‌خوانی عمومی به همراه تفسیر، ترتیل‌خوانی بانوان، نوجوانان و حافظان، سخنرانی حجت‌ الاسلام‌والمسلمین رفیعی بعد از نماز عصر، سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ماندگاری در دهه دوم قبل از نماز مغرب، سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مؤمنی به صورت هر شب و مناجات خوانی با نوای مهدی سلحشور در حرم بانوی کرامت از جمله برنامه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها در حال برگزاری است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س)
  • جامعه نیازمند آموزه‌های اخلاقی قرآن است/ امروز افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده و راهی زندان شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند
  • جامعه امروز نیازمند آموزه‌های اخلاقی قرآن است/ امروز افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده و راهی زندان شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند
  • جامعه امروز نیازمند آموزه‌های اخلاقی قرآن است
  • اجرای طرح پرچمداران دین‌و اندیشه و تجلیل از علمای خوی 
  • تورزیع ۱۰۰ بسته‌معیشتی در خوی
  • اعتقادی به مرزبندی و محدودیت بُروز استعدادها ندارم
  • تلاش برای محرومیت‌زدایی در سطح خراسان رضوی
  • مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قدس معارفه شد
  • برنامه های محرومیت زدایی و مردم یاری سپاه نقده