Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب موسوی، وزنه‌بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران نایب قهرمان آسیا شد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایوب موسوی در پایان رقابت گروه A دسته 96 کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی آسیا، توانست نایب قهرمان شود.  

موسوی با ثبت رکورد 166 یک ضرب، 207 کیلوگرم در دوضرب و مجموع 373 کیلوگرم نایب قهرمان آسیا شد و برنز یک ضرب و نقره دو ضرب را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیان تائو وزنه بردار چینی در حرکت دوضرب دو مرتبه برای شکستن رکورد جهان که در اختیار سهراب مرادی است روی تخته امد اما در هر دو حرکت وزنه 231 کیلوگرم را انداخت.

*حرکت یک ضرب:

ایوب موسوی در اولین حرکت یک ضرب وزنه 166 کیلوگرم را بالای سر برد. او در حرکت دوم وزنه 171 کیلوگرم را بالای سر برد اما داوران حرکت او نپذیرفتند. موسوی در حرکت سوم دوباره پشت وزنه 171 کیلوگرم قرار گرفت اما این وزنه را انداخت و با همان 166 کیلوگرم به کار خود پایان داد. او پس از وزنه‌برداران چین و قطر سوم شد.  

*حرکت دوضرب:

 

موسوی در اولین حرکت دوضرب پشت وزنه 205 کیلوگرم قرار گرفت که مهار آن شد. او در حرکت دوم وزنه 207 کیلوگرم را بالای سر برد. نماینده ایران در آخرین حرکت دوضرب پشت وزنه 225 کیلوگرم ایستاد اما نتوانست مهار کند و با همان 207 کیلوگرم و مجموع  373 کیلوگرم نقره دوضرب و مجموع را گرفت.

وزنه‌برداری قهرمانی آسیا| کسب چهار مدال برای نمایندگان ایران

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزنه‌برداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست قهرمان جهان در مبارزه انتخابی تیم ملی

رقابت انتخابی وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با شکست قهرمان جهان به پایان رسید.

به گزارش ایسنا،‌ رقابت انتخابی وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی برای معرفی نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا میان میثم دلخانی دارنده مدال طلای جهان ۲۰۲۱ و ایمان محمدی دارنده مدال‌های طلا و نقره آسیا به شرط کسب ۲ پیروزی، در محل اردوی تیم ملی در شهرستان نور استان مازندران برگزار شد.

در مبارزه نخست ایمان محمدی با نتیجه ۴ بر یک از سد میثم دلخانی گذشت تا یک‌گام به کسب دوبنده تیم ملی نزدیکتر شود.

در مبارزه دوم نیز ایمان محمدی با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید و به عنوان ملی پوش وزن ۶۳ کیلوگرم ایران در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا انتخاب شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • ۷ فرنگی‌کار خوزستانی عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • اعزام ۷ کشتی‌گیر خوزستانی به مسابقات گزینشی بیشکک قرقیزستان
  • نایب قهرمانی آزادکاران جوان ایران در تورنمنت ارمنستان با ۲ طلا و ۵ برنز
  • نایب قهرمانی نمایندگان کشورمان
  • کردستان| گلایه‌های قهرمان وزنه‌برداری آسیا از بی‌توجهی مسئولان/ بعد از کسب مدال کسی سراغم را نگرفت
  • گفت‌وگو با قهرمان وزنه‌برداری آسیا؛ مسئولان کیژان مقصودی را ‌تحویل نمی‌گیرند + فیلم
  • برگزاری جام تختی کشتی فرنگی در دهه اول اردیبهشت
  • نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی در قرقیزستان مشخص شد
  • شکست قهرمان جهان در مبارزه انتخابی تیم ملی