Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت با همکاری قوای دیگر تلاش می‌کنند تا آثار مخرب ناشی از سیل را مرتفع کرده تا زندگی مردم در این مناطق به ثبات برسد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمد شریعتمداری عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی استان گلستان اظهارداشت: بارش‌های خوبی در کشور داشتیم که پس از چندین سال خشکسالی اتفاق افتاد اما رنج‌ها و سختی‌هایی برای مردم 26 استان کشور به ویژه در 6 استان از جمله گلستان اتفاق افتاد و بخشی از آنان را داغدار و غصه‌دار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت با همکاری قوای دیگر تلاش می‌کنند تا آثار مخرب ناشی از سیل را مرتفع کرده تا زندگی مردم در این مناطق به ثبات برسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باتوجه به سیل اخیر تصمیماتی در سطح ملی اتخاذ شده که استان‌هایی مانند گلستان را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. بااین حال باید در استان هم تغییراتی در پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ایجاد و در ستاد به تصویب برسد.

سیل بیش از 3500 میلیارد ریال به زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل گلستان خسارت وارد کردتصویب 2500 میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای جبران خسارت‌های سیل در گلستان4.5 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی همدان به مناطق سیل‌زده ارسال شد‌

وی خاطرنشان کرد: باید از منابع دولتی، بخش خصوصی و بانک ها برای جبران خسارت سیل استفاده  و متناسب با آن پروژه هایی را برای جلوگیری از حوادث احتمالی تصویب کرد.

شریعتمداری بیان داشت: بار دیگر به وزارت نیرو و سازمان برنامه تاکید خواهیم کرد که منابع اعتباری برخی پروژه‌ها مانند سد نرماب را به صورت ویژه تامین کنند تا این سد امسال تکمیل شود.

این خبر تکمیل می شود...

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار منفی «کنکور» سال‌ها باقی خواهد ماند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سند تحول تاکید ویژه‌ای بر مقطع ابتدایی دارد، گفت: باید گفتمان حاکم بر آموزش و پرورش را تغییر دهیم و به جای آنکه معلم‌های ابتدایی به مقطع متوسطه بروند، کاری کنیم معلمان مقطع متوسطه به ابتدایی بیایند و این نیازمند چند کار است؛ ابتدا در برخی از تسهیلات مثلاً در طبقه بندی مشاغل، اولویت با معلمان ابتدایی باشد. معلمان ابتدایی باید جایگاهشان به صورت ویژه، ممتاز شود.

به گزارش ایسنا، رضا مراد صحرایی با حضور در برنامه پرسشگر با اشاره به عملکرد سال ۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش گفت: سالی که گذشت سال بسیار پر خیر و برکت و پر از دستاورد‌های خوب و البته فراز و فرود‌های فراوان بود، اما بهتر از سال پیش بودیم و از این بابت خدا را شاکریم، البته کاستی‌های بسیاری را باید برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۴۰۲، سالی بسیار ویژه بود افزود: هرچند آغاز سال تلخ بود، ولی پایان شیرین و با تحولات چشمگیری دارد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هرچه سن دانش‌آموزان پایین‌تر باشد نقش شکوفایی آینده آن‌ها مهمتر می‌شود، مهمترین مقطع را پیش دبستانی و ابتدایی دانست و ادامه داد: سند تحول تاکید ویژه‌ای بر مقطع ابتدایی دارد، باید گفتمان حاکم بر آموزش و پرورش را تغییر دهیم و به جای آنکه معلم‌های ابتدایی به مقطع متوسطه بروند، کاری کنیم معلمان مقطع متوسطه به ابتدایی بیایند و این نیازمند چند کار است؛ ابتدا در برخی از تسهیلات مثلاً در طبقه بندی مشاغل، اولویت با معلمان ابتدایی باشد. معلمان ابتدایی باید جایگاهشان به صورت ویژه، ممتاز شود.

آثار منفی کنکور سال‌ها باقی خواهد ماند

صحرایی با بیان اینکه کنکور مسیر آموزش و پرورش را عوض کرده است گفت: آثار منفی کنکور سال‌ها باقی خواهد ماند؛ دو مجلس، دو قانون تصویب کرد و به دو دولت ابلاغ شد، اما اجرایی نشد و اوضاع به گونه‌ای بود که راه یابی دانش آموزان مناطق محروم به دانشگاه‌های خوب کشور رویا شده بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه ملی شش ساحت دارد که یک ساحت آن آموزش است افزود: اگر خانواده‌ها از آموزش و پرورش «تربیت» می‌خواهند پشت مدرسه را رها نکنند، زیرا موضوع تقویت کیفیت آموزش موضوع روز وزارت آموزش و پرورش است.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان در پیام نوروزی: ایران متعلق به همه ایرانیان است
  • پیام نوروزی امیرعبداللهیان: ایران متعلق به همه ایرانیان است
  • ایران متعلق به همه ایرانیان است
  • تلاش برای جذب اعتبارات مصوب گلستان تا ساعات پایانی سال
  • صداوسیمای گلستان در مشارکت بالای گلستانی‌ها در انتخابات نقش راهبردی داشت
  • نقش راهبردی صداوسیمای گلستان در مشارکت بالای گلستانی‌ها در انتخابات
  • کشف بیش از ۴۳۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در گلستان
  • زیان سنگین سالانه صنایع از خرابی ماشین‌آلات | نقش مخرب روغن آلوده در خرابی ماشین آلات
  • موانع کسب و کارهای فضای مجازی برطرف شود
  • آثار منفی «کنکور» سال‌ها باقی خواهد ماند