Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@02:54:50 GMT

برش‌هایی از فیلم سینمایی دارکوب

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۱۸۶

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 «دارکوب» چهارمین فیلم بلند سینمایی بهروز شعیبی در مقام کارگردان و محصول سال 1396 است. زنی معتاد همسرش او را رها کرده و مجدداً ازدواج کرده‌است. زن معتاد که به او دروغ گفته شده‌ فرزندش مرده، متوجه می‌شود کودکش زنده است. پیگیری‌های زن برای پس‌گیری فرزندش مشکلاتی را برای پدر دختر و زن جدید به وجود می‌آورد و به یک بحران در زندگی همسرش تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. . مهناز افشار، سارا بهرامی، هادی حجازی‌فر، نگار عابدی، شادی کرم‌رودی، جمشید هاشم‌پور و امین حیایی مقابل دوربین علیرضا برازنده بازی کردند. بهزاد عبدی موسیقی متن این فیلم را ساخت و فرامرز هوتهم این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سکانس طلایی سکانس برتر ویدیو جمشید هاشم پور نگار عابدی هادی حجازی فر سارا بهرامی مهناز افشار بهروز شعیبی امین حیایی فیلم سینما سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد جمع‌آوری شدند

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۴۰ معتاد متجاهر طی روز‌های گذشته و با همکاری مردم و نیروی انتظامی این شهرستان از سطح معابر و محله‌های مختلف جمع‌آوری شده اند.

وی اضافه کرد: افراد دستگیر شده در راستای کمک به بازگشت به جامعه به مراکز کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۵ و ۱۶ در مرکز استان و شهر‌های همجوار معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد مهم‌ترین هدف اجرای این‌گونه طرح‌ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایت‌مندی مردم دانست و افزود: برخورد پلیس با بلای خانمان‌سوز اعتیاد به مواد مخدر هرگز تعطیلی ندارد و نیرو‌های انتظامی در هر شرایط آماده برخورد با این افراد است.

وی با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۲۸ یا ۱۱۰ اعلام کنند.

سرهنگ اشرفی با بیان اینکه افراد دستگیر شده به مراکز ترک اعتیاد هدایت خواهند شد، افزود: این امر موجب ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان در این ایام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • عذرخواهی مادری که فرزندش را به بهزیستی داده بود (فیلم)
  • ۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد جمع‌آوری شدند
  • از آرزوی روحانی جوان برای فرزندش تا اهمیت خوشتیپ بودن یک روحانی
  • دستگیری ۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • جدال الناز شاکردوست و پژمان جمشیدی بر سر جنازه یک دختر
  • ۱۱۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند
  • ۴۲ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند
  • ۳۰ معتاد متجاهر در نور دستگیر شدند
  • مادر شهید علیرضا همتایی به فرزندش پیوست