Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:45:32 GMT

آثار مخرب ناشی از سیلاب در اسرع وقت مرتفع شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۱۹۱

آثار مخرب ناشی از سیلاب در اسرع وقت مرتفع شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  محمد شریعتمداری عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان گلستان گفت: برکت باران در ۲۶ استان کشور اتفاق افتاد و متأسفانه برخی از مردم بر اثر سیلاب گرفتار و داغدار شدند و امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت آثار مخرب ناشی از سیلاب را مرتفع کنیم و وضع زندگی مردم در استان‎های آسیب‎دیده به ثبات برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس روال سابق باید مصوبات و تصمیمات آخرین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی پیگیری می‎شد، اما با توجه به شرایط به‎وجود آمده و وقع سیل، ممکن است تغییری را در روند پروژه‎های اولویت‎دار استان داشته باشیم و تصمیماتی در سطح ملی اتخاذ شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: مرتبط با سیل اولویت‎های ما تغییر می‎کند و امروز باید مشخص شود چه تغییراتی اعمال می‎شود و باید برآورد شود که آیا نیاز به توقف برخی از پروژه‎ها پس از وقوع سیل در گلستان است یا خیر.
شریعتمداری با بیان اینکه پیگیر سد نرماب در گلستان بودیم، ابراز کرد: ۱۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه نیاز بود و همیشه تلاش کردیم سقف اعتبارات از محل تعیین شده افزایش دهیم تا بتوانیم تکمیل سد نرماب را به اتمام برسانیم.   منبع: فارس
انتهای پیام/م     امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت آثار مخرب ناشی از سیلاب را مرتفع کنیم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی برای ایام نوروز و رمضاان در آمادگی کامل است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ احمدرضا رادان عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: همزمانی ماه رمضان و نوروز باعث می‌شود تا نیروی انتظامی وظایف و مأموریت‌های خاصی را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه وظایف نیروی انتظامی با همراهی مردم انجام می‌شود اضافه کرد: امیدواریم در حوزه پیشگیری و مقابله بتوانیم خدمات خوبی داشته باشیم.

سردار رادان با اشاره به افزایش سفرها در ایام نوروز، افزود: استان بوشهر یکی از مقاصد مهم سفرها است که تصمیم داریم در سراسر کشور آرامش و امنیت را در بهار قرآن و طبیعت به مردم تقدیم کنیم.

فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: همه نیروهای ما از مرز تا شهر و تا محله‌ها و راه‌ها در آماده باش صد در صد هستند تا بتوانیم در خدمت مسافران و مردم خوب ایران باشیم.

کد خبر 6057524

دیگر خبرها

  • هشدار وقوع سیلاب در خوزستان / تاکید بر دوری از ارتفاعات و رودخانه‌ها
  • عالیشاه: ۹ بازی دیگر باقی مانده امیدوارم بهتر از این باشیم
  • شجاع: هواداران تراکتور انتظار قهرمانی دارند
  • نیروی انتظامی برای ایام نوروز و رمضان در آمادگی کامل است
  • نیروی انتظامی برای ایام نوروز و رمضاان در آمادگی کامل است
  • نیروی انتظامی در آماده‌باش صددرصد برای نوروز است
  • زیان سنگین سالانه صنایع از خرابی ماشین‌آلات | نقش مخرب روغن آلوده در خرابی ماشین آلات
  • خبر خوش امیر موسوی برای نیروهای ارتش + جزئیات
  • برگشت حقوق دولتی معادن به استان کرمان وضعیت خوبی ندارد
  • ۵۴ هزار واحد مسکونی برای کارکنان ارتش در حال ساخت است