Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس - ايرنا - نماينده مردم هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: قانون کار کنوني داراي ايرادها و اشکال هاي فراواني است و نياز به اصلاح دارد.

به گزارش ايرنا، احمد مرادي روز پنجشنبه در آيين جشنواره امتنان از کارگران، گروه هاي کار نمونه و واحدهاي توليدي نمونه هرمزگان اظهار داشت: بايد با رفع اشکال ها و ايرادهاي قانون کار کاري کنيم که کسي نتواند از آن برداشت هاي متفاوت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: برخي با برداشت هاي متفاوت قانون کار، کارگر را محکوم کرده و حق وي را تضييع مي کنند.
نماينده مردم هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: از سوي ديگر دولت 120 هزار ميليارد تومان به سازمان تامين اجتماعي بدهي دارد که پرداخت آن مشکل هاي فراوان کارگران مانند مسکن، بهداشت و درمان، تفريح و سرگرمي را حل مي کند.
عضو فراکسيون کارگري مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان کرد: در همين راستا قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه دولت را موظف کرده سالانه 20 درصد از بدهي خود را به سازمان تامين اجتماعي بپردازد.
مرادي اشاره کرد: علاوه بر اين، دولت 400 هزار ميليارد تومان به پيمانکاران بدهي دارد و پيمانکاران هم خود داراي کارگراند که بايد حقوق و مزاياي آنها را پرداخت کنند.
وي همچنين در پايان سخنان خود ياد آور شد: مجلس شوراي اسلامي در بودجه سال 98 اجازه افزايش تعرفه هاي آب، برق و بنزين را نداده است.
2 کارگر نمونه، يک واحد توليدي نمونه و يک گروه کار نمونه ، 9 واحد توليدي توليدي نمونه شايسته تقدير، سه کميته برتر حفاظت فني و بهداشت کار نمونه به مناسبت هفته کارگر ( 5 تا 11 ارديبهشت) در جشنواره امتنان از کارگران، گروه هاي کار نمونه و واحدهاي توليدي هرمزگان تقدير شدند.
3219 / 6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ را به دولت ارسال کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ را طی نامه ای به رئیس جمهور ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدباقر قالیباف طی نامه‌ای به آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ کل کشور را ارسال کرد.

این قانون پس از تأیید در شورای نگهبان به مجلس ابلاغ شده و رئیس مجلس نیز آن را به دولت ارسال کرده است.

بر اساس اصلاحات بند «ب» ماده ۱۸۲ قانون آئین نامه داخلی مجلس مصوب ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱، قرار شد از امسال لوایح بودجه در دو بخش شامل کلیات و جزئیات (جداول) از سوی دولت به مجلس ارسال شود که به دلیل تقارن با انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند امسال، امکان بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور در مجلس شورای اسلامی فراهم نشد.

بخش دوم این لایحه در نخستین جلسات مجلس در سال آینده بررسی خواهد شد.

کد خبر 737161

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از نشست تعیین دستمزد کارگران / احتمال موافقت با حقوق ۱۶.۵ میلیونی تقویت شد؟
  • آخرین خبر از نشست تعییت دستمزد کارگران / احتمال موافقت با حقوق ۱۶.۵ میلیونی تقویت شد؟
  • ارسال لایحه اصلاح ماده ۴۱ و ۱۶۷ قانون کار به مجلس
  • ارسال لایحه اصلاح مواد ۴۱ و ۱۶۷ قانون کار به مجلس پس از عید
  • فراکسیون ویژه روستاها در مجلس دوازدهم باید تشکیل شود
  • مجلس بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ را به دولت ارسال کرد
  • مجلس بخش اول قانون بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • خبر خوش یک نماینده مجلس درباره کاهش مدت خدمت سربازی
  • برخی می‌خواستند نمایندگان از «اصلاح قانون نظام وظیفه» دلسرد شوند
  • کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات قطعی شد؟