Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه زنجان یک تا ۵ روز از حقوق خود را به ارزش ۵۰ میلیون تومان به کمک به سیل زدگان اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از وقوع سیل‌های پی در پی در ایام تعطیلات نوروز، مسئولین دانشگاه زنجان بر آن شدند تا با جمع آوری کمک‌های نقدی به یاری هموطنان سیل زده بشتابند؛ لذا در مرحله اول طی ارسال پیامک از اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه دعوت به یاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سپس بدلیل استقبال و درخواست همکاران برای شرکت گسترده‌تر در این امر خیر، در مرحله بعدی ضمن تهیه لیست، همکاران حقوق ۱ الی ۵ روز خود را به هموطنان سیل زده خود اهدا کردند.
مجموع کمک‌های نقدی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه زنجان به سیل زدگان، بالغ بر ۵۰ میلیون تومان شد که حدود ۱۸ درصد کمک‌ها بصورت پیامکی و مابقی با موافقت کتبی انجام پذیرفت.
لازم به ذکر است، مسئولین دانشگاه در حال رایزنی درخصوص کیفیت ارسال کمک‌ها هستند و کمک‌های جمع آوری شده تحت نظارت مستقیم مسئولین در موارد مورد نیاز هموطنان سیل زده هزینه خواهد شد. البته جمع آوری کمک‌های نقدی این دانشگاه همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه زنجان مناطق سیل زده سیل لرستان سیل خوزستان سیل مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی جمع آوری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری ملایر

ملایعلی خراسانی گفت: امسال همانند سال‌های گذشته جشن نیکوکاری در آستانه عید نوروز در حال برگزاری است که از ابتدای اسفندماه شروع و تا پایان سال جاری ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه در این راستا کمیته امداد ملایر به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی سه نقطه شهر ملایر، اقدام کرده است، گفت: این پایگاه‌ها شامل پایگاه در میدان امام و پارک چمران و همچنین ۱۲ مرکز نیکوکاری است، همزمان با نماز جمعه پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در میعادگا‌های نماز جمعه شهرستان برپا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر توزیع ۲۰ هزار پاکت بین دانش‌آموزان مدارس برای جمع‌آوری و کمک به دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش این نهاد را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد ملایر در هفته احسان و نیکوکاری دانست.

خراسانی از پیش‌بینی جمع‌آوری مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری امسال خبر داد و گفت: سال گذشته نیز ۸۶۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری و در بین خانواده‌های زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • حضور انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در پنجاه و پنجمین اجلاس شورای حقوق بشر
  • ابلاغ آیین نامه‌های ارتقای اعضای هیات علمی و جهش علمی اوایل ۱۴۰۳
  • کمک نقدی سیدمحمد خاتمی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان /توصیه به مشاوران
  • آیین نامه های ارتقای اعضای هیئت علمی و جهش علمی به زودی ابلاغ می شود
  • ابلاغ آیین نامه های ارتقای اعضای هیات علمی و جهش علمی اوایل ۱۴۰۳
  • کمک ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • جوان مرگ مغزی در مشهد به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید
  • مردم استان سمنان به کمک سیل زدگان سیستان آمدند
  • فیلم| بازدید هیئت علمی مطالعات آسیایی دانشگاه توکیو ژاپن از کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی و امضاء تفاهم نامه همکاری
  • پیش‌بینی جمع آوری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری ملایر