Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس-ایرنا- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: 7 استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، بوشهر، خراسان رضوی و کردستان 102 اثر را به دبیرخانه نخستین جشنواره موسیقی آیینی سنتی خلیج فارس ارسال کردند.

به گزارش ایرنا، رضا کمالی زرکانی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد آثار کاندیدای حضور در این جشنواره 28 اثر و 12 تکنوازی می باشد که بلیط آن از طریق سایت موزیکا بین 100 تا 200 هزار ریال به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این جشنواره در هشتم و نهم اردبیهشت ماه امسال در تالار شهید آوینی بندرعباس در چهار سانس از ساعت 16 تا 24 برگزار می شود.
پایان نهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس 10 اردیبهشت ماه امسال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
9944 / 6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي جشنواره موسيقي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

 رویا جهانگیری دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت گفت: به منظور گرامی داشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 جهانگیری با اذعان اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌گردد.

همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی،  معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک