Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-19@10:12:06 GMT

بنیاد در مناطق سیل‌زده تسهیلات اشتغال‌زایی می‌‌دهد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۲۲۳

بنیاد در مناطق سیل‌زده تسهیلات اشتغال‌زایی می‌‌دهد

تین‌نیوز | 

رئیس بنیاد مستضعفان در بازدید از شهرستان سیل‌زده معمولان گفت: بنیاد از همین امروز آمادگی دارد هر فردی قصد دارد برای ایجاد اشتغال در مناطق سیل زده اقدام کند، بعد از تأیید استانداری به او تسهیلات بدهد.

‌به گزارش تین‌نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، محمد سعیدی‌کیا در بازدید از شهرستان سیل‌زده معمولان بیان کرد: بنیاد مستضعفان سیمان بازسازی مناطق مسکونی آسیب دیده از سیل در لرستان را تامین می‌کند و علاوه بر اعتبار تسهیلات اشتغال‌زایی اختصاص یافته برای هر استان، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات مازاد برای ایجاد اشتغال در مناطق آسیب دیده از سیل نیز پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: هر خانه‌ای که بنیاد مسکن برای آسیب دیدگان از سیل بسازد، بنیاد مستضعفان سیمان آن را تامین می‌کند، ‌از همین امروز آمادگی داریم هر فردی که برای ایجاد اشتغال در مناطق سیل زده اقدام کند، بعد از تایید استانداری به او تسهیلات بدهیم.

‌۸۵ درصد تجهیزات نیروگاه خرم آباد ساخت داخل است

بنابراین گزارش رئیس بنیاد مستضعفان همچنین در‌ سفر به استان لرستان، در بازدید از نیروگاه گازی خرم‌آباد اظهار داشت: تلاش می‌کنیم دو واحد گازی نیروگاه خرم آباد در سال جاری راه‌اندازی شود و از نیمه دوم سال هم ساخت بخش بخار آن آغاز شود.

سعیدی‌کیا افزود: نکته مهم درباره این نیروگاه این است که حداقل ۸۵ درصد تجهیزات به‌کار رفته در این نیروگاه تولید داخل و ایرانی است.

وی اضافه کرد: ۷۵ درصد این نیروگاه متعلق به بنیاد مستضعفان و ۲۵ درصد آن متعلق به شرکت فراب است و کار‌های نصب تجهیزات توسط شرکت مپنا انجام می‌شود.

سعیدی‌کیا بیان کرد: نکته مهم درباره این نیروگاه این است که حداقل ۸۵ درصد تجهیزات بکار رفته در این نیروگاه تولید داخل و ایرانی است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سیل زده رئیس بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال‌زایی بیش از ۶۰ هزار نفر با توسعه میدان‌های مشترک آزادگان و آذر

وزیر نفت از امضای قراردادهای توسعه میدان‌های مشترک آزادگان و آذر به ارزش ۱۳ میلیار دلار و افزایش تولید روزانه ۴۰۰ هزار بشکه‌ای نفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی امروز (یکشنبه، ۲۷ اسفندماه) در حاشیه آیین امضای قراردادهای توسعه ۶ میدان نفتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با ملی شدن صنعت نفت شاهد یکی دیگر از دستاوردها در حوزه نفت و گاز کشور هستیم، گفت: امروز قراردادهای توسعه میدان‌های مشترک آزادگان و آذر به ارزش ۱۳ میلیارد دلار و با افزایش تولید روزانه ۴۰۰ هزار بشکه‌ای نفت امضا شد که برآورد مالی سالانه این قراردادها ۱۵ میلیارد دلار است که سبب اشتغال‌زایی بیش از ۶۰ هزار نفر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اسفندماه امسال به‌منظور استفاده از ظرفیت داخلی ۳۳ میلیارد دلار قرارداد با شرکت‌های توانمند ایرانی و بخش بومی کشور امضا شد، افزود: افزون بر آن  در آغاز سال ۱۴۰۳ شاهد گشایش پنج مجتمع پتروشیمی با افزایش ظرفیت سالانه ۸ میلیون تن در کشور خواهیم بود.

وزیر نفت ادامه داد: وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ توانست به رشد اقتصادی بیش از ۲۰ درصد در کشور دست‌ یابد که در رشد اقتصادی کل کشور بسیار مؤثر است.

اوجی با اشاره به قراردادهای مسئولیت اجتماعی تصریح کرد: وزارت نفت در دولت سیزدهم تاکنون ۴۰ همت برای پروژه‌های پایین‌دستی و بالادستی، سفرهای استانی و پروژه‌های عام‌المنفعه تعریف کرده و در همه پروژه‌ها بخشی از هزینه‌های پروژه‌ها به بحث مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص داده شده است.

وی تأکید کرد: ۲۵۰ میلیون دلار از ۱۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری انجام‌شده سهم مناطقی است که در کنار این پروژه‌ها هستند.  

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ درصد تعهد اشتغال‌زایی در گناباد تحقق یافت
  • محقق شدن ۱۳۰درصد از تعهد اشتغال بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • تصویب بیش از ۱۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۸ در حوزه ارتباطات
  • پرداخت ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در هرمزگان
  • امسال ۲۰ هزار و ۱۹ فرصت شغلی ایجاد شد
  • اشتغال‌زایی برای بیش از ۶۰ هزار نفر با توسعه ۶ میدان نفتی
  • اشتغال‌زایی بیش از ۶۰ هزار نفر با توسعه ۶ میدان نفتی
  • اشتغال‌زایی بیش از ۶۰ هزار نفر با توسعه میدان‌های مشترک آزادگان و آذر
  • میزان تحقق تعهدات اشتغال در استان بوشهر به ۱۳۵ درصد رسید
  • پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان بوشهر