Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: در بودجه امسال میزان اعتبارات تملک دارایی و توازن منطقه‌ای اختصاص یافته به استان برای انجام پروژه های عمرانی افزون بر 1020 میلیارد تومان است.

به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان با اشاره به ارائه گزارشی از قانون بودجه سال 98 ، افزود: هرمزگان از این لحاظ رتبه هفتم کشور را به خود اختصاص داده و تلاش می‌کنیم با استفاده از این اعتبارات طرح‌های عمرانی در استان تقویت و تکمیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: میزان بودجه جاری هرمزگان در سال جاری افزون بر 344 میلیارد تومان است و تلاش می کنیم میزان بودجه استان به سطح قابل قبول تری برسد.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: تمامی مدیران و نمایندگان استان باید تلاش کنند که سهم بیشتری از ردیف های بودجه ای متمرکز ملی به هرمزگان اختصاص یابد.
همتی خواستار نظارت دقیق و منظم فرمانداران بر روند اجرای پروژه های عمرانی در شهرستان ها شد و بیان داشت: مجموعه دستگاه های اجرایی باید به صورت یکپارچه در شهرستان ها زیر نظر فرمانداری‌ها فعالیت کنند.
وی اظهار داشت: در توزیع منابع و اعتبارات باید سیاست در اولویت قراردادن اختصاص بودجه به پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالاتر رعایت گردد تا طرح‌های عمرانی با سرعت بیشتری تکمیل و بودجه به شکل بهینه تری هزینه شود.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در راستای پرداخت مطالبات پیمانکاران طرح‌های عمرانی، باید از ظرفیت قانونی تهاتر با جدیت و دقت بیشتری استفاده کنیم تا روند پرداخت مطالبات پیمانکاران تسریع شود.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بودجه عمراني شوراي برنامه ريزي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم از اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به شهر قم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محسن محرری در دیدار با آیت‌الله اعرافی از حمایت حوزه از شورای شهر تشکر کرد و گفت: کمتر از 18 ماه تا پایان شورای ششم باقی است و تنها کارنامه ما در تاریخ ثبت می‌شود.

وی تحقق 107 درصدی بودجه شهرداری را افتخاری برای شورای شهر دانست و افزود: بودجه شهرداری در تفریق 10 هزار و700 میلیارد تومان بوده و تا امروز تفریق بیش از مصوب و اصلاحیه بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به بودجه سال 1403 نیز اشاره کرد و گفت: برای سال 1403 نیز بودجه 14 همتی تصویب‌شده و باوجود اجازه دولت برای افزایش 46 درصد تعرفه و عوارض تنها 39 درصد افزایش تصویب شد و تلاش کردیم از راه سرمایه‌گذاری و اوراق مشارکت بودجه خود را تأمین کنیم.

وی از اختصاص 2 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت به شهر قم خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده این عدد به قم اختصاص داده‌شده که بخش عمده آن برای حفاری مترو تا مسجد مقدس جمکران و ساعت ایستگاه‌ها اختصاص داده می‌شود.

محرری تصویب بودجه 900 میلیارد تومانی مربوط به بخش فرهنگ را اتفاقی مبارک خواند و بیان کرد: بودجه سازمان فرهنگی نیز به 80 میلیارد تومان ارتقاء پیداکرده و باوجود نداشتن مسئولیت در بخش فرهنگی، شهرداری کم‌کاری نهادهای فرهنگی شهر را جبران می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود به اجرای پروژه‌های مهم در شهر اشاره کرد و گفت: اتمام تملک چهل اختران و تکمیل پارکینگ این امامزاده، بهره‌برداری مرحله 5 عمار یاسر، تملک 100 مغازه آرامستان نو و سرعت بخشی به پروژه بسط شرقی انجام‌ شده است.

رئیس شورای شهر قم افزود: اجرای پروژه دروازه ری نیز با پیگیری شورا سرعت خوبی پیدا کرده و 10 تقاطع در حال ساخت در شهر داریم و همچنین تملک مغازه‌های میدان نو نیز رو به اتمام است و به‌زودی وارد مرحله عملیاتی خواهد شد اما متأسفانه اوقاف با شهرداری همکاری لازم را ندارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های زیربنایی استان یزد
  • اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دربستان آباد