Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@07:33:50 GMT

سفر نمایندگان جمعیت هلال احمر قطر به خوزستان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۲۲۹

سفر نمایندگان جمعیت هلال احمر قطر به خوزستان

این بازدیدها و ارزیابی میدانی برای استفاده از توان جمعیت هلال احمر کشور قطر در ایجاد بازتوانی در مناطق سیل‌زده و افراد آسیب‌دیده و تعیین اولویت ها برای اهدای کمک‌ها است.

نشست با مدیران جمعیت هلال احمر خوزستان، بازدید از بیمارستان سلامت، بازدید از مناطق آسیب‌دیده و اردوگاه اسکان اضطراری شهر الهایی، دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بازدید از سالن شهدای کارگر و روند جمع‌آوری و بسته‌بندی کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده و اردوگاه اسکان اضطراری تختی اهواز از جمله برنامه‌های روز نخست سفر دو روزه این هیأت قطری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت‌وگو با مردم آسیب‌دیده ساکن در اردوگاه‌ها و مناطق سیل‌زده برای کسب اطلاعات دقیق از نیازهای مردم از برنامه‌های سفر دو روزه نمایندگان جمعیت هلال احمر قطر به استان خوزستان است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به حادثه دیدگان حادثه سقوط خودرو در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گفت: حادثه سقوط خودرو پژو به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اعلام شد و بلافاصله نجاتگران پایگاه دمچنار شهرستان بویراحمد به محل حادثه اعزام شدند.
کاظم فلاحی دوست افزود: این حادثه ۵ مصدوم داشت که پس از رهاسازی، تثبیت و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم تحویل اورژانس شد.
وی ادامه داد: یک مصدوم با آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان انتقال داده شد و ۳ مصدوم دیگر در محل حادثه مداوا شدند.

دیگر خبرها

  • استقرار امدادگران هلال احمر در مناطق بحران‌زای سیل
  • امدادرسانی هلال احمر کردستان به بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ حادثه دیده
  • امدادرسانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر حادثه دیده در زمستان ۱۴۰۲
  • آمادگی تیم‌های عملیاتی هلال احمر در آستانه بارش رگباری در خوزستان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان حادثه سقوط خودرو در بویراحمد
  • آماده باش امدادگران جمعیت هلال احمر خوزستان
  • افتتاح طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • جذب ۲۰۰ امدادگر جوان در جمعیت هلال احمر استان فارس
  • دیدنی های امروز؛ از رمضان در کشورهای مختلف تا جمعیت عظیم تماشاگران مسابقات اسب دوانی
  • جمعیت هلال‌ احمر زنجان در تعطیلات نوروز آماده‌باش است