Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- استاندار هرمزگان گفت: در بودجه امسال ميزان اعتبارات تملک دارايي و توازن منطقه‌اي اختصاص يافته به استان براي انجام پروژه هاي عمراني افزون بر 1020 ميليارد تومان است.

به گزارش ايرنا، فريدون همتي عصر پنجشنبه در نشست شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان هرمزگان با اشاره به ارائه گزارشي از قانون بودجه سال 98 ، افزود: هرمزگان از اين لحاظ رتبه هفتم کشور را به خود اختصاص داده و تلاش مي‌کنيم با استفاده از اين اعتبارات طرح‌هاي عمراني در استان تقويت و تکميل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: ميزان بودجه جاري هرمزگان در سال جاري افزون بر 344 ميليارد تومان است و تلاش مي کنيم ميزان بودجه استان به سطح قابل قبول تري برسد.
استاندار هرمزگان تصريح کرد: تمامي مديران و نمايندگان استان بايد تلاش کنند که سهم بيشتري از رديف هاي بودجه اي متمرکز ملي به هرمزگان اختصاص يابد.
همتي خواستار نظارت دقيق و منظم فرمانداران بر روند اجراي پروژه هاي عمراني در شهرستان ها شد و بيان داشت: مجموعه دستگاه هاي اجرايي بايد به صورت يکپارچه در شهرستان ها زير نظر فرمانداري‌ها فعاليت کنند.
وي اظهار داشت: در توزيع منابع و اعتبارات بايد سياست در اولويت قراردادن اختصاص بودجه به پروژه‌هاي با پيشرفت فيزيکي بالاتر رعايت گردد تا طرح‌هاي عمراني با سرعت بيشتري تکميل و بودجه به شکل بهينه تري هزينه شود.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در راستاي پرداخت مطالبات پيمانکاران طرح‌هاي عمراني، بايد از ظرفيت قانوني تهاتر با جديت و دقت بيشتري استفاده کنيم تا روند پرداخت مطالبات پيمانکاران تسريع شود.
7198/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب بودجه ۱۴۰۳ شهرداری شهرکرد

محمدحسین واحدیان اظهار کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری شهرکرد که در بهمن ماه به صحن شورا تقدیم شده بود پس از بررسی جزییات، بودجه ۱۶ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریالی سال آینده به تصویب رسید.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه ۲۹ درصد بودجه معادل ۴ هزار و ۸۶۷ میلیارد ریال مربوط به اعتبارات جاری می‌باشد، افزود: ۷۱ درصد آن معادل ۱۱ هزار و ۸۷۲ میلیارد ریال برای اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای می‌باشد.

بیشتر بخوانید

تصویب هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری فرخ‌شهر

وی اضافه کرد: تلاش شده در بودجه سال آینده هزینه‌های جاری را به حداقل رساند و مسائل عمرانی، ترافیکی، تعریض و بازگشایی معابر و مسائل مختلف در حوزه فرهنگی و اجتماعی و سیما و منظر در اولویت قرار گرفته است.

واحدیان با بیان اینکه افزایش اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای شهر رونق شهر را به دنبال خواهد داشت، ادامه داد: مشارکت شهروندان در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی می‌تواند به شهرداری کمک کننده باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اجرای سالانه هزار پروژه شهری در قم / کیفیت بودجه شهرداری قم در کشور بی‌بدیل است
  • بهره برداری از سه طرح عمرانی خدماتی در اردستان
  • دورود آماده پذیرایی از مسافران نوروزی
  • تخصیص اعتبارات عمرانی در خراسان جنوبی افزایش می‌یابد
  • هزار میلیارد تومان، سهم خراسان جنوبی از اعتبارات عمرانی مصوبات سفر رئیس جمهور
  • هزار میلیارد تومان، سهم خراسان جنوبی از اعتبارات عمرانی مصوبات سفر رئیس جمهور 
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ شهرداری شهرکرد
  • تحقق ۹۰ درصدی اعتبارات عمرانی سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • افزایش ۴۵.۶ درصدی اعتبارات عمرانی ایلام در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • اتمام پروژه‌های نیمه تمام اردبیل در اولویت قرار گیرد