Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:00:15 GMT

امام جمعه تبریز بر حل مشکلات کارگران تاکید کرد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۳۲۸

امام جمعه تبریز بر حل مشکلات کارگران تاکید کرد

تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به برخی مشکلات و خواسته های کارگران بر لزوم حل عملی مشکلات این قشر تاکید کرد.

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم روز پنجشنبه در دیدار با نمایندگان تشکل های کارگری و جمعی از کارگران واحدهای صنعتی و خدماتی آذربایجان شرقی، گفت: روز کارگر فرصت مناسبی برای تجلیل از تلاش ها و خدمات کارگران است اما تنها با گرامی داشت این روز مشکل صنفی و معیشتی قشر زحمت کش کارگر حل نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: قدردانی از خدمات ارزشمند و اثرگذار کارگران نباید موقوف به حرف های تکراری باشد بلکه باید با رعایت مقررات از این قشر خدوم پشتیبانی عملی شود.
امام جمعه تبریز گفت: رونق تولید ملی با دستان توانگر کارگران محقق می شود و این موضوع مهم دشمنان را در رسیدن به اهداف شان ناکام می گذارد.
وی رونق تولید ملی را از ارکان اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: اگر رونق تولید مورد انتظار رهبر معظم انقلاب محقق شود، سردمداران آمریکایی و صهیونیستی از تحریم های نفتی و اقتصادی ناکام خواهند ماند.
حجت الاسلام آل هاشم عزت ملی و نفوذ ناپذیری کشور در برابر بیگانگان را منوط به اجرای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید دانست و گفت: به هر میزان از کالای ایرانی حمایت کنیم، در برابر بیگانگان ایستادگی بیشتری خواهیم داشت.
امام جمعه تبریز دشمنی استکبار با نظام جمهوری اسلامی ایران را دشمنی با ملت ایران دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی با پشتیبانی مردم پابرجاست و ملت همیشه در صحنه، با حمایت از انقلاب در برهه های مختلف از سد مشکلات عبور کرده اند.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به اهلیت افراد در واگذاری واحدهای صنعتی، گفت: بی توجهی به اهلیت افراد امکان سوء استفاده را به برخی سود جویان خواهد داد و تعطیلی مجموعه های تولیدی و تغییر کاربری آنها زیرپا گذاشته شدن حقوق کارگران است.
6132/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كارگر تشكلات كارگري ديدار با امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیندیشند

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج گفت: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسئله موجب شده تا کسانی که سال‌ها است در نوبت بوده‌اند، اکنون به علت گرانی از استطاعت خارج شده‌اند و نمی‌توانند به حج مشرف شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی امروز_پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در دیدار با نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانست و اظهار کرد: حج سفر بسیار پربرکتی است اما متأسفانه سال به سال مشکل‌تر می‌شود، که لازم است با تدبیر، آن را برطرف کرد.

وی یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان کرد و افزود: طولانی شدن سفر حج تا ۴۰ روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید به آن توجه کرد.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج عنوان کرد: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسئله باعث شده تا کسانی که سالیان درازی در نوبت بوده‌اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند.

آیت‌الله مکارم شیرازی، فلسفه حضور بعثه‌های مراجع در حج را خدمت‌رسانی به حجاج دانست و گفت: چنانچه بعثه‌های مراجع نباشند، حاجیان در مناسک حج دچار مشکل می‌شوند، لذا شایسته است زمینه حضور آنان تسهیل شود.

وی با تأکید بر انتخاب روحانیون آموزش دیده برای کاروان‌ها اظهار کرد: روحانیون کاروان‌ها وظیفه راهنمایی و آموزش معارف و مناسک حج را بر عهده دارند و باید برای این امر توانا باشند و حجاج را به درستی راهنمایی کنند.

در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حج ۱۴۰۳ ارائه کرد.

منبع: فارس

کد خبر 745763

دیگر خبرها

  • امام جمعه آبادان: از فردا به کم حجابان به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود
  • امام جمعه آبادان : از فردا به کم حجاب ها به شکل گسترده‌تری تذکر لسانی داده شود
  • پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها
  • پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • مسئولان برای رفع مشکلات سفر حج تدبیری بیندیشند
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها