Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:43:09 GMT

۵۵ هزار دانش آموز گیلانی سفیر سلامت هستند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۳۶۳

۵۵ هزار دانش آموز گیلانی سفیر سلامت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، نادر جهان آرای ظهر پنجشنبه در مراسم اختتامیه سومین جشنواره سفیران سلامت گیلان که در سالن همایش دهکده ساحلی انزلی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وجود مواهب الهی و جغرافیای پاک طبیعی و انسانی، امید به زندگی در گیلان بیشتر از سایر استان‌های کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان افزود: ۳۹۰ هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان مشغول تحصیل می‌کنند که از این تعداد ۵۵ هزار دانش آموز سفیران سلامت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهان آرای با بیان اینکه استان گیلان رتبه نخست سالمندی در کشور را دارد، گفت: این امر بیانگر سلامت و تغذیه سالم خانواده‌های گیلان است.

وی ادامه داد: باید با فرهنگ سازی و آموزش‌های مناسب به دانش آموزان و انتقال این آموزش‌ها به خانواده‌ها برای تقویت بنیان‌های سلامت و خود مراقبتی آنها توسط دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت بیشتر تلاش کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی نیز باید تمهیدات لازم برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب و امکانات اولیه بهداشتی و درمانی را برای مناطق مختلف استان گیلان فراهم کند.

جهان آرای با اشاره به تجلیل از ۲۰۰ دانش آموز برتر در حوزه سفیران سلامت، گفت: ۱۲ هزار اثر به دبیر خانه جشنواره رسیده که از مجموع آن ۲۰۰ اثر برگزیده و با اهدای جوایزی از آنها تجلیل شد.

کد خبر 4600238

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش وپرورش گیلان شهرستان انزلی سفیران سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد حسین رمضانی گفت: در پی انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های خبری گیلان در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، با عنوان «تنبیه فیزیکی دانش آموز در یکی از مدارس سنگر» و رو تیتر «با معلم خاطی برخورد می‌شود؟»، اذعان می‌شود که این موضوع مربوط به سال گذشته است و با فرد خاطی هم برخورد شد.

وی افزود: پس از شکایت خانواده یک دانش آموز اهل سنگر از تنبیه بدنی فرزندشان در مدرسه، آبان سال گذشته، پس از بررسی‌های انجام شده و معرفی این معلم به هیئت تخلفات اداری، تخلف معلم مدرسه مشخص شده و رای محکومیت وی صادر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموز و بدرفتاری ممنوع است.

دیگر خبرها

  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی
  • ۵۴ هزار دانش آموز گلستانی سفیر سلامت هستند
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق