Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه «کرنش به حافظ» آثار «گونتر اوکر» هنرمند آلمانی در کرمان افتتاح شد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، نمایشگاه «کرنش به حافظ» عصر امروز با حضور گونتر اوکر هنرمند آلمانی، زهرا موسی‌پور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان و محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارکستر ملی و سالار عقیلی در کرمان به صحنه می‌روندنمایشگاه آثار هنرمند آلمانی «گونتر اوکر» در کرمان برگزار می‌شودکرمان| نمایشگاه آثار هنرمند آلمانی در استان کرمان برگزار می‌شود

میثم ثمررخی مسئول موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار داشت: نمایشگاه «کرنش به حافظ»  نمایشگاهی از آثار «گونتر اوکر»  هنرمند آلمانی است که از امروز در کرمان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه اوکر تحت تاثیر حافظ تعدادی از آثار خود را با موضوع حافظ خلق کرده است گفت: این نمایشگاه به مدت دو ماه در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان دایر است.

مسئول موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان افزود: در این نمایشگاه 80 اثر برگزیده از آثار این هنرمند آلمانی به نمایش گذاشته شده است که هفت اثر از این آثار برای نخستین بار در کشور در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان به نمایش گذاشته می‌شود.

 ثمررخی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز شاهد برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی «تونی کرگ» هنرمند آلمانی در کرمان بودیم که به‌خوبی برگزار شد اظهار داشت: آرزوی هنرمندان کرمانی حضور هنرمندان برجسته دنیا در کرمان بود تا تبادل تجربیات انجام شود.

وی با بیان اینکه هنرمند آلمانی گونتر اوکر در سال 1930 در آلمان به دنیا آمده است و شاهد تحول بزرگی در عرصه هنر آلمان بوده گفت: این هنرمند به‌عنوان بهترین نقاش آلمان شناخته شده است.

به گزارش تسنیم نمایشگاه «کرنش به حافظ» نمایشگاهی از آثار «گونتر اوکر» هنرمند آلمانی تا سوم تیرماه امسال در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان دایر است.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش فریمان گفت: این نمایشگاه شامل غرفه‌های عروسک‌های نمایشی، تربیت کودک، سفال گری، مد و لباس و طراحی دوخت است. 

محمد یوسف پور افزود: این نمایشگاه تا ۱۵ اردیبهشت ماه برای بازدید عموم دایر است.

دیگر خبرها

  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • یادداشت| پیمانه‌ای که پُر شد
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • انقلاب صنعتی استان کرمان و آثار ملی آن/ حذف بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی