Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:35:47 GMT

نقش کلیدی شرکت گل گهر در موفقیت فوتبال سیرجان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۵۰۸

نقش کلیدی شرکت گل گهر در موفقیت فوتبال سیرجان

کرمان - ایرنا - شرکت صنعتی، معدنی گل گهر سیرجان با حمایت های همه جانبه از فوتبال، باشگاه داری و استفاده از نیروی با انگیزه و توان جوانان بومی در سال 98 توانست تیمی مقتدر در حد قهرمانی لیگ دسته یک و اندازه های لیگ برتر فوتبال کشور بسازد.

به گزارش ایرنا، هواداران و جوانان پرشور سیرجانی به همراه مسئولان شرکت صنعتی و معدنی گل گهر بسیاری از رقابت های تیم فوتبال گل گهر سیرجان در لیگ دسته یک فوتبال کشور را با حضور در ورزشگاه، دنبال می کردند و در حمایت های مالی و روحی، روانی لحظه ای تیم خود را تنها نگذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همانگونه که بسیاری از تیم های کنونی حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور از سوی صنایع مختلف حمایت می شوند گل گهر سیرجان نیز در تعلیم و تربیت یک تیم فوتبال و باشگاهی در حد و اندازه لیگ برتر کشور موفق ظاهر شده است.
این بار شرکت صنعتی، معدنی گل گهر سیرجان با حمایت از ورزش فوتبال و لیگ برتری شدن این باشگاه ثابت کرد که نقش صنعت در توسعه ورزش به خصوص فوتبال امری انکار ناپذیر است.
ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان نیز همگام با مسئولان این باشگاه طی یکسال گذشته تمامی تلاش خود را برای هموار کردن مسیر صعود به لیگ برتر به کار گرفتند و در نهایت موفقیتی چشمگیر برای مردم و ورزش سیرجان رقم زدند موفقیتی که اگر از آن غافل نشوند و ادامه یابد می تواند نام سیرجان را در کشور و یا حتی در دنیا مطرح کند.
**تاریخ سازی مردان فوتبالی گل گهر نوید بخش سالی نکو است
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان گفت: افتخار آفرینی بزرگ تیم فوتبال گل گهر در مسیر سخت و دشوار صعود به لیگ برتر فوتبال کشور در امتداد موفقیت های مجموعه معدنی و صنعتی گل گهر در ماه های آغازین سال 1398، نوید بخش سالی نکو برای این مجموعه است.
ناصر تقی زاده افزود: افتخار آفرینی بزرگ تیم فوتبال گل گهر در مسیر سخت و دشوار صعود به لیگ برتر فوتبال کشور شادی و نشاط مردم عزیز سیرجان را نیز با خود به همراه داشته است.
وی عنوان کرد: اینجانب ضمن عرض تبریک،تهنیت و خدا قوت به تمامی عوامل و دست اندرکاران شرکت فرهنگی ورزشی مجتمع گل گهر به ویژه اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، اعضای کادر فنی، بازیکنان و خانواده این عزیزان و به طور ویژه عموم مردم عزیز سیرجان که سال ها چشم انتظار صعود تیم فوتبال شهرشان به لیگ برتر کشور بودند، بابت این تاریخ سازی مردان فوتبالی گل گهر، امید آن دارم مسیر این موفقیت ها در رده های مختلف تداوم یابد و به یاری خدا، تیم فوتبال گل گهر، نماینده شایسته ای در لیگ برتر کشور باشد.
تقی زاده ادامه داد: آنچه که در ساعات گذشته برای اینجانب از هر چیزی شیرین تر و لذت بخش تر بوده و بهار 1398 را برایمان ماندگار کرد، شادی و شور و نشاطی است که در بین کارکنان منطقه و هواداران تیم وجوانان این دیار ایجاد شده است و برای بنده،اعضای هیات مدیره، معاونین،مدیران و کارمندان شرکت گل گهر افتخاری بزرگ به شمار می آید.
مدیرعامل شرکت معدنی صنعتی گل گهر در خاتمه افزود: امیدوارم که روز به روز شاهد اعتلای ورزش این دیار در عرصه های مختلف باشیم.
**حمایت مدیران ارشد شرکت گل گهر از تیم فوتبال سیرجان مثال زدنی است
رئیس هیات فوتبال استان کرمان نیز با اشاره به صعود مقتدارنه گل گهر سیرجان به لیگ برتر گفت: حمایت مدیران ارشد شرکت معدنی گل گهر از این تیم امسال مثال زدنی بود.
علی قرایی تصریح کرد: ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل گهر پا به پای تیم حرکت کرد و لحظه‌ای آن را به خصوص در شرایط سخت تنها نگذاشت.موفقیت بزرگ صعود گل گهر سیرجان به لیگ برتر پازل موفقیت فوتبال استان را کامل کرد.
وی افزود: چنانکه در پیام نوروزی خود خبر از رقم خوردن سال طلایی فوتبال استان را داده بودم، استان کرمان با 2 جشن صعود آرمان گهر و گل گهر سیرجان به لیگ دسته یک و لیگ برتر فوتبال کشور همراه شد.
قرایی ضمن تبریک این موفقیت به هواداران، کادر فنی، بازیکنان، مدیریت باشگاه، مردم، هیات فوتبال، شرکت گل گهر، خانواده بازیکنان و سایر مسئولان سیرجان اظهار داشت: مجموعه صبور، دارای هدف واحد، صادق و حامی مدیر خود به موفقیت می رسد.
وی گفت: بی شک موفقیت حاصل نمی‌شود مگر با برنامه ریزی اصولی در کنار ثبات مدیریت و باشگاه گل گهر الگوی مناسبی از این رویکرد است.
قرایی ادامه داد: شادی مردم سیرجان بزرگترین دستاوردی بود که نشأت گرفته از چنین نگاه مدبرانه و دلسوزانه‌ای است.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان توانست یک هفته به پایان رقابت های جام آزادگان برای نخستین بار در تاریخ خود با اقتدار ضمن رسیدن به عنوان قهرمانی، صعود زود هنگام خود را جشن بگیرد.
استان کرمان طی پنج سال گذشته نماینده ای در لیگ برتر فوتبال کشور نداشته است.
گزارش: حامد سالاری
7420/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر گل گهر سيرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون

مدیر خدمات شرکت نفت و گاز مارون از انتقال موفقیت‌آمیز یک دستگاه نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی از مجتمع صنعتی شماره یک به مجتمع صنعتی شماره ۵ این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، سیاوش سهرابی‌مقدم با اشاره به انتقال یک دستگاه نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در این شرکت گفت: نمک‌گیر از لحاظ فرایندی اهمیت زیادی در تولید نفت دارد. این نمک‌گیر با ظرفیت ۵۵ هزار بشکه، با هدف کنترل کیفیت و افزایش ظرفیت تولید نفت خام در نمک‌زدایی مارون ۱، از سوی کارکنان شرکت بازسازی و تعمیر شده و در برنامه جابه‌جایی، به نمک‌زدایی مارون ۵ منتقل شد.

وی افزود: جابه‌جایی محموله‌های ترافیکی نیازمند برنامه‌ریزی و بهره‌جویی از بهترین ماشین‌های بارگیری، انتقال و استقرار است که به همت ترابری شرکت موفق شدیم این جابه‌جایی را انجام دهیم. برای این کار از یک کشنده سنگین ۱۶ محور و دو دستگاه جرثقیل ۹۰ و ۱۰۰ تنی استفاده کردیم و در ۴۸ ساعت، با هزینه‌ای ۱۰ میلیارد ریالی، این نمک‌گیر برقی را به محل موردنظر رساندیم.

افزون‌ بر بازسازی و تعمیر این نمک‌گیر از سوی کارشناسان شرکت نفت و گاز مارون، اجرای فونداسیون آن از سوی امور مهندسی و ساختمان، و نصب ادوات کنترلی و تجهیزات برقی آن از طرف اداره نگهداری و تعمیرات این شرکت انجام شد که در نوع خود دستاوردی مهم در همه ابعاد به‌ شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • از منطقه شش عملیات تجلیل شد
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • اعلام دو رای انضباطی فوتبال بانوان
  • رای عجیب کمیته انضباطی برای فوتبال زنان!
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری سیرجان و نماینده البرز