Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@20:06:07 GMT

رقابت ۴۸ دانش آموز در مسابقات آزمایشگاهی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۵۱۰

رقابت ۴۸ دانش آموز در مسابقات آزمایشگاهی

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، یکه خانی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: در مرحله رقابت ۴۸ دانش آموز در مسابقات آزمایشگاهی شهرستانی این مسابقات ۶ هزار و ۳۱۲ دانش آموز دختر وپسر با یکدیگر رقابت کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان هر پایه، تیرماه در مرحله کشوری شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 افزود: هدف از برگزاری مسابقات آزمایشگاهی را تقویت کار گروهی و تعمیق آموزش در قالب تیم‌های دونفره اعلام کرد.

انتهای پیام / ط آ

رقابت بیش از  ۶ هزار دانش آموز  در مسابقات آزمایشگاهی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان بختیاری گفت: یکی از اقدامات مهم و تأثیرگذار اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در راستای نهادینه‌کردن فرهنگ ترافیک، آموزش دانش‌آموزان مدارس مخصوصاً دانش‌آموزانی است که مدارس آنها در روستاها و حاشیه راه‌های برون‌شهری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این آموزش‌ها در قالب اجرای طرح آموزش ایمنی و فرهنگ ترافیکی در مدارس اجرا می‌شود، افزود: نتیجه اجرای این طرح آموزش و آگاه‌سازی دانش‌آموزان از مقررات ایمنی عبور و مرور در راه مدرسه، خیابان‌ها، جاده‌ها، وسایل نقلیه و خطرات ناشی از بی‌توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

بختیاری با بیان اینکه در این طرح به دانش‌آموزان آموزش‌های ایمنی و ترافیکی شامل نکات ایمنی تردد در راه‌ها به همراه اجرای برنامه نمایشی آموزنده و سرگرم‌کننده با مضامین ایمنی ارائه می‌شود، مطرح کرد: در این طرح لوازم التحریر ایمنی و بروشورهای آموزشی نیز در میان دانش‌آموزان مدارس مشمول طرح توزیع می‌شود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز توضیح داد: امسال اولین همایش ارتقای ایمنی و ترافیک در مدارس روستایی البرز با حضور ۱۸۰ دانش‌آموز در مدرسه شهید اخلاقی روستای دولت آباد (بخش تنکمان) شهرستان نظرآباد برگزار شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر دانش‌آموزان، ۱۰۰ نفر از اهالی روستا از جمله راکبان موتورسیکلت نیز در این همایش حضور داشتند که بین آنها تعدادی کلاه ایمنی نیز توزیع شد. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم برای سال جاری حدود ۳۰ همایش آموزش ایمنی و فرهنگ ترافیکی در مدارس استان برگزار کنیم. امید است با اجرای چنین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، گامی مؤثر در جهت ارتقای فرهنگ موتورسواری در استان برداریم.

کد خبر 6079986

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • «میز آزمایشگاهی سیار» طراحی و ثبت اختراع شد
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • دانش آموز والیبالیست خراسان شمالی در اردوی تیم ملی
  • رقابت ۲۵ هزار دانش آموز بویراحمدی در مسابقات قرآن
  • مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی