Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@10:07:47 GMT

کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در دورود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۵۹۵

کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در دورود

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف 2 دستگاه خودرو و کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان دورود خبر داد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران بخش انتظامی سیلاخور دورود در اجرای طرح مبارزه باقاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری باهماهنگی مقام قضائی 2 دستگاه خودرو سواری را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو های توقیفی کالای خارجی شامل هفت دستگاه کولر گازی ، چهار دستگاه تلویزیون و یک هزار عدد  قفل کتابی و آویز خارجی فاقد مدارک گمرکی را کشف و 2 نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را یک میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ فرامرز منصوری گفت: ماموران انتظامی سنقروکلیایی حین گشتزنی در ورودی شهر به یک دستگاه پژو آردی مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو توقیفی ۲۲۸ لیتر انواع روغن و ۶۸ عدد انواع هواکش خودرو فاقد مجوز به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال کشف شد.
منصوری از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال آن به مراجع قضائی خبر داد.

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار