Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:45:29 GMT

وداع بی نظیر مردم با پیکر مطهر شهید مجید قربانخانی+عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۶۰۸

وداع بی نظیر مردم با پیکر مطهر شهید مجید قربانخانی+عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی، با حضور باشکوه و بی نظیر مردم تهران برگزار شد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی معروف به "حر"مدافعان حرم،عصر امروز پنج شنبه 5 اردیبهشت ماه با حضور خانواده،دوستان،همرزمان و مردم شهید پرور در معراج شهدای مرکز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این مراسم با حضور باشکوه و بی نظیر مردم تهران برای وداع با پیکر مطهر این شهید مدافع حرم همراه بود به گونه ای که جمعیت تا بیرون از حسینیه معراج برای دیدار صف بسته بودند.

استخوان های سوخته شهید مجید قربانخانی در آغوش مادر+فیلمورود پیکر شهید قربانخانی به مشهد مقدس +فیلمپیکر مطهر شهید مجید قربانخانی به کشور بازگشت

به خاطر استقبال و درخواست مردم برای دیدار با پیکر شهید، مراسم وداع تا ساعت 21 امشب ادامه خواهد داشت.مادر شهید مجید قربانخانی با پوشیدن لباس سفید و حضور بر سر سفره عقد نمادین فرزندش در معراج شهدا با بقایای پیکر او دیدار کرد. مادر شهید با بر دست گرفتن پیکر کفن پوش شده فرزندش ، میزبان لحظات باشکوه وداع مردمی بود.

​​​​​​

 

 

شهید مدافع حرم مجید قربانخانی متولد 30 مردادماه سال 69 در تهران و ساکن محله یافت آباد بود که بعد از یک تحول درونی،داوطلبانه به سوریه اعزام شد تا از حریم عقیله بنی هاشم و مردم مظلوم سوریه دفاع کند.در نهایت بعد از دلاوری های فراوان در تاریخ 21 دی ماه سال 94 به دست تروریست های تکفیری در منطقه خانطومان به فیض شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در منطقه ماند. سرانجام پیکر شهید توسط گروه های تفحص شهدا کشف و از طریق آزمایش دی ان ای شناسایی شد. روز گذشته بنا به درخواست مادر شهید همچنین پیکر شهید را برای طواف گرد حرم مطهر امام رضا به مشهد منتقل کردند.

 

 

به گزارش تسنیم مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی فردا جمعه 6 اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح از میدان معلم تا گلزار شهدای یافت آباد برگزار  و در همین مکان به خاک سپرده خواهد شد.همچنین مراسم بزرگداشت این شهید همین روز از ساعت 15 الی 17 در مسجد مسلم بن عقیل واقع در یافت آباد بلوار الغدیر شهرک مسلمین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT11 واژه های کاربردی مرتبط جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع حرم مدافعان حرم معراج شهدا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع حرم مدافعان حرم معراج شهدا جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع حرم مدافعان حرم معراج شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱

گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند ۲۹ فروردین ماه امسال پیکرهای مطهر ۷ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی والفجر ۱ تفحص نمایند.

دریافت 15 MB

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم