Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:18:15 GMT

تجلیل از ۵۰۰ معلم نمونه در فارس

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۷۴۳

تجلیل از ۵۰۰ معلم نمونه در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول احمدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان فارس بیان کرد: از تعداد ۵۰۰ معلم نمونه برگزیده، ۴۰۰ معلم نمونه منطقه‌ای و ۱۰۰ معلم نمونه استانی است.

وی تصریح کرد: تلاش در حوزه پژوهش، تالیف و تحقیقات علمی، میزان مهارت در حوزه فناوری اطلاعات، کسب مقام‌های استانی و کشوری در زمینه فعالیت‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی، میزان حضور در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت، ارائه مقاله در همایش‌های علمی استانی و کشوری از شاخص‌های انتخاب معلم نمونه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با بیان اینکه هر شهرستان و منطقه قدردانی از معلم نمونه را در برنامه خود دارد، افزود: امسال برنامه‌های هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت آغاز و تا ۱۸ اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد.

انتهای پیام/ت

قدردانی از معلمان نمونه در استان فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان اخبار دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سیداسماعیل حسینی مقدم ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: آیین تجلیل از مقام معلم می‌بایست به پاس قدردانی از زحمات و نقش آفرینی آنان در کسب افتخارات بصورت ویژه دنبال شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم افزود: دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های تجلیل از مقام معلم را به جد مورد پیگیری قرار دهند.

وی بیان کرد: نظام فکری و اندیشه شهید مطهری می‌بایست سرلوحه معلمان باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم عنوان کرد: تعامل دستگاه‌ها با آموزش و پرورش در افزایش فعالیت‌های ورزشی بسیار حائز اهمیت است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به طرح مهارت آموزی خاطرنشان کرد: تامین مربیان توانمند این طرح می‌بایست در دستور کار قرار گیرد تا بازدهی بیشتری داشته باشد.

کد خبر 6085603

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری