Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:56:32 GMT

جمع آوری ۴۰ معتاد کارتن خواب و متجاهر

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۷۹۷

جمع آوری ۴۰ معتاد کارتن خواب و متجاهر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شیراز گفت: طرح جمع آوری معتادان کارتن خواب و متجاهر در قالب برنامه هماهنگ شده به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در بافت قدیم شیراز به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ادامه داد: طی اجرای این طرح، ۴۰ نفر از معتادان تابلو و خطرناک جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند، تصریح کرد: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان است.

انتهای پیام/چ

جمع آوری معتادان در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتیاد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از اجرای طرح دو روزه ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا، ۵۲۸ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علی احمدپور با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی بوده و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل است، اظهار کرد: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آن‌ها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم کنیم.

وی از اجرای طرح دو روزه ارتقا امنیت اجتماعی با هدف پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان خبر داد و افزود: در این راستا، ۵۲۸ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان خاطرنشان کرد: از این افراد ۱۸ کیلو و ۴۹۱ گرم تریاک، ۱۶۵ گرم هروئین، ۲۱ کیلو و ۳۰۳ گرم حشیش، یک کیلو و ۹۰۱ گرم شیشه و ۴۳ کیلو و ۹۶۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم، تصریح کرد: واکسینه کردن قشر جوان زمانی اتفاق می‌افتد که همه دستگاه‌های مرتبط در این زمینه همکاری و تلاش کنند.

کد خبر 747876

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز