Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر ضرورت وجود تعامل مناسب بین کارگر، کارفرما و دولت گفت: اقتصاد و پویایی صنعت وابسته به تعامل مناسب کارگر، کارفرما و دولت است. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد حسین ریاحی ظهر امروز در نشست تشکل های کارگری استان یزد با تبریک هفته کارگر اظهار داشت: در فرهنگ متعالی کار، رمز پیشرفت جامعه در گرو بها دادن به کار و تلاش و بکارگیری استعدادهای خلاق و سرشار از نبوغ نهفته در سرمایه‌های انسانی ساعی و کارآمد بوده و کارگر به عنوان قشر شریف و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور، نقش‌آفرینی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن اشاره به شعار سال که به نام رونق تولید نام‌گذاری شده خاطرنشان کرد: امیدواریم با همه محدودیت‌هایی که وجود دارد بتوانیم با سختکوشی‌های جامعه کار و کارگری عرصه‌ای پویا‌تر داشته باشیم و با داشتن امید به آینده‌ای روشن جامعه خود را بسازیم.

وی اقتصاد و پویایی صنعت را وابسته به تعامل مناسب کارگر، کارفرما و دولت دانست و افزود: با ایجاد همدلی و همسو نمودن دیدگاه‌ها بسیاری از مشکلات بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی رفع می‌شود، یکی از وظایف مهم تشکلات کارگری ایجاد ارتباط موثر میان کارگر و کارفرماست.

قم| کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی و تحریم قرار گرفته‌اندکارگروه‌های تخصصی مدیریت بحران استان بوشهر تشکیل شودوزیر کار: ارز نیمایی ویژه تأمین نیازهای اساسی کارگران در اختیار تعاونی‌های امکان قرار می‌گیرد

این مقام مسئول استان حمایت از کالی ایرانی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: امید است برنامه‌هایی که در حوزه خدمات داریم با توجه به رویکرد استان و شرایط جغرافیایی یزد با کمک جامعه کارگری و حمایت‌های تشکل‌ها برنامه‌های اقتصادی را استوارتر جلو ببریم و بحث حمایت از کالای ایرانی را به عنوان دستور کار در فعالیت‌ها جدی دنبال کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست تشکل‌های کارگری با حضور علی ربیعی رئیس هیئت مدیره صندوق کارآفرینی امید ، محمد حسین ریاحی مدیرکل و برخی مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد علی دهقانی دبیر اجرایی خانه کارگر، جمعی از تشکلات کارگری استان یزد در نخستین روز هفته کارگر برگزار شد.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد کمیسیون کارگری گلستان، حمایت از واحد‌های راکد و نیمه تعطیل است

سیدعلی مهاجر رئیس کمیسیون کارگری شورای تامین استان در بازدید از سه واحد تولیدی احیا شده در شهرک صنعتی آق قلا گفت: برای تحقق شعار سال و مشارکت مردم باید از تولید و واحد‌های راکد حمایت ویژه شود.

این واحد‌ها که مورد بازدید اعضای کمیسیون کارگری استان و شهرستان آق قلا قرار گرفت، با حمایت‌هایی که از طرف دولت انجام شد از رکود خارج شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت آحاد جامعه در حفظ محیط زیست
  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • رویکرد کمیسیون کارگری گلستان، حمایت از واحد‌های راکد و نیمه تعطیل است
  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • اجیری و مزدوری در اسلام مکروه است / نباید تمام حیثیت علمی و عملی انسان در اختیار کارفرما باشد
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • هیچ رفتاری را که سبب خدشه به تعامل ما با آژانس شود نمی‌پذیریم/ مدیرکل بین برجام و پامان تفکیک قائل شود