Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-20@05:51:52 GMT

قیمت دلار و قیمت یورو در بازار امروز پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۸۶۷

خرداد: امروز پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت ماه "قیمت دلار" با ۷۰ تومان افزایش نسبت به نرخ‌های پایانی چهارشنبه، ۱۳ هزار و ۸۷۰ تومان اعلام شد.
صرافی ملی قیمت دلار را برای امروز پنج‌شنبه پنجم اردیبهشت با ۷۰ تومان افزایش نسبت به نرخ‌های پایانی چهارشنبه، ۱۳ هزار و ۸۷۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قیمت فروش یورو، نیز در صرافی‌های بانک‌ها ۱۰۰ تومان افزایش یافت و ۱۵ هزار ۸۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار ۷۰۰ تومان است.
اما قیمت ارز مبادله‌ای؛ براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته امروز ۵۴ هزار و ۲۰۳ ریال و هر یورو نیز ۴۷ هزار و ۸۶۱ ریال ارزش‌گذاری شد.
قیمت ارز در بازار آزاد
همان طور که احتمالاً می‌دانید بازار ارز با قیمت‌های متفاوت و گیج‌کننده‌ای روبرو است؛ از نرخ صرافی ملی گرفته تا ارز مبادله‌ای، اما برای من و شما هیچ چیز به اندازه قیمت ارز در صرافی‌های بازار آزاد اهمیت ندارد. اطلاع از اینکه صرافی‌های مختلف قیمت را روی چه عددی تعیین می‌کنند کار سختی است. به هرحال نرخ هر شهر و محله با هم متفاوت است و بسته به تعداد ارز مورد نیاز مشتری می‌تواند تغییر کند.

برای همین در این گزارش متوسط قیمت خرید ارز در صرافی‌ها را در نظر گرفته‌ایم در حالتی که مشتری یک آدم معمولی است و قصد دارد اسکناس‌هایی به ارزش زیر هزار دلار (احتمالا به قصد مسافرت) تهیه کند. قیمت ارز بازار آزاد (تومان)مظنه دلار۱۴۰۵۰یورو۱۵۷۸۰درهم امارات۳۸۵۰پوند۱۸۲۶۰دلار کانادا۱۰۴۸۵لیر ترکیه۲۴۰۵دلار استرالیا۹۹۳۰یوان چین۲۱۰۰ برچسب ها: دلار ، ارز ، قیمت

منبع: خرداد

کلیدواژه: دلار ارز قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت یورو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار

قیمت یورو امروز با اندکی افزایش همراه بود. به این ترتیب هر برگ از اسکناس یورو در بازار تهران امروز ۷۱ هزار و ۱۹۹ تومان قیمت خورد. بر این اساس قیمت یورو امروز در بازار آزاد تهران حدود ۶۵۸ تومان نسبت به قیمت یورو در روز گذشته رشد یافت. روز گذشته یورو با اندکی نوسان، در بازار آزاد تهران ۷۰۵۴۱ قیمت خورده بود.

به گزارش اقتصادآنلاین، همچنین قیمت هر برگ اسکناس یورو در مرکز مبادله با کاهش نسبت به روز کاری گذشته به ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۲۰۲ تومان رسیده است. قیمت یورو در روز گذشته قیمت یورو ۴۶ هزار و ۳۷۱ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۲۶۴ تومان اعلام شده است.

در صرافی ملی نیز قیمت یورو امروز ۴۵ هزار و ۹۰۸ برای خرید و ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان برای فروش قیمت خورد که نسبت به قیمت روز گذشته کاهش داشته است. روز گذشته قیمت یورو در صرافی ملی ۴۵ هزار و ۹۳۰ برای خرید و ۴۶ هزار و ۳۷۱ تومان برای فروش تعیین شده بود.

یورو ارز رسمی اغلب کشور‌های عضو اتحادیه اروپا است. این ارز توسط ۱۹ عضو از ۲۷ عضو آن استفاده می‌شود. آلمان، فرانسه، اتریش، فنلاند، ایرلند ایتالیا و لوکزامبورگ بخشی از کشور‌هایی هستند که از ارز یورو استفاده می‌کنند. البته ۹ کشور دیگر نیز وجود دارند که با اینکه عضو اتحادیه اروپا نیستند، اما از یورو برای مبادلات خود می‌کنند. با توجه به اینکه یورو پس از دلار پرکاربردترین ارز استفاده شده در جهان است نوسانات آن برای فعالان بازار بسیار بااهمیت است و بسیاری روزانه قیمت یورو را رصد می‌کنند. در ایران نیز قیمت یورو بر بازار‌های خاص و همچنین برخی فعالیت‌های بازرگانی اثرگذار است. به همین دلیل قیمت بررسی قیمت روز یورو در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • قیمت یورو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ چهار‌شنبه ۲۹ فروردین
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳