Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@15:06:06 GMT

شناسایی مغز متفکر حملات خونین سریلانکا

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۹۲۳

شناسایی مغز متفکر حملات خونین سریلانکا

مغز متفکر حملات خونین اخیر سریلانکا به دنبال انتشار تصویری ویدئویی در پایگاه اینترنتی متعلق به تروریست های داعش شناسایی شد.

به گزارش ایرنا، گروه تروریستی داعش که پیش از این در روز سه‌شنبه مسئولیت حملات مرگبار سریلانکا را برعهده گرفته بود، امروز (پنجشنبه) ویدئویی را در سایت اعماق منتشر کرد که درآن هشت مرد که هفت تن صورت هایشان را پوشانده بودند، زیر پرچم داعش ایستاده اند و وفاداری خود را به ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، هویت هشتمین فرد که صورت خود را نپوشانده، شناسایی شده است.

بر اساس اعلام پلیس سریلانکا، این فرد 'محمد ظهران' نام دارد و واعظی اهل شرق سریلانکا است که به داشتن دیدگاه ها و باورهای مذهبی افراطی مشهور است و گفته می شود وی مغز متفکر حملات اخیر سریلانکا بوده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سریلانکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مقام‌های آمریکایی به صهیونیست‌ها: در صورت تکرار حملات ایران، قادر به مقابله نیستیم

به گزارش خبرآنلاین، پایگاه خبری آکسیوس در یادداشتی به نقل از مقامات ارشد آمریکایی نوشته است: برآوردها حاکی از آن است که در صورت هرگونه اقدامی از سوی اسرائیل، ایران به سرعت به خاک اسرائیل حمله خواهد کرد.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه به گروهی از رهبران یهودی آمریکایی گفت که تشدید تنش بیشتر با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست.

به گزارش ایسنا، دولت بایدن و چندین کشور غربی دیگر متحد با رژیم صهیونیستی از دولت بنیامین نتانیاهو می‌خواهند که برای هرگونه اقدام تلافی‌جویانه علیه ایران که می‌تواند منجر به جنگ منطقه‌ای شود، عجله نکند.

یک مقام ارشد آمریکایی به آکسیوس گفت: ارزیابی ایالات متحده این است که ایران به هر حمله آشکار اسرائیل به خاک ایران با دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی پاسخ خواهد داد. یکی دیگر از مقامات آمریکایی گفت: «فکر می‌کنیم اگر ایران دوباره صدها موشک و پهپاد پرتاب کند، تکرار اقدامی که در روز شنبه برای مقابله با پرتابه‌های ایران داشتیم بسیار سخت خواهد بود - و اسرائیلی‌ها این را می‌دانند».

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در تماسی تلفنی به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که ایران به دنبال تشدید بیشتر در منطقه نیست اما تاکید کرد: ما به هر اقدامی علیه منافع ایران با خشونت، گسترده‌تر و دردناک‌تر از گذشته پاسخ خواهیم داد.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896701

دیگر خبرها

  • پیام مقام‌های آمریکایی به صهیونیست‌ها: در صورت تکرار حملات ایران، قادر به مقابله نیستیم
  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • جاده‌های خونین و مسافران بی‌دفاع
  • فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+
  • پیش بینی خرید تضمینی ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه
  • شناسایی مرغداری آلوده کننده تالاب انزلی با لاشه مرغ‌های تلف شده
  • چرخش سازمان لیگ به سمت پرسپولیس؟
  • برخی از مدارس فارس غیر حضوری شدند
  • مدارس هرمزگان سه شنبه غیرحضوری شد
  • سناریوی رسانه عبری از نقشه نتانیاهو برای حمله احتمالی به داخل خاک ایران